Aynı kıyafetleri giydiğim için iş arkadaşım laf soktu, sizce haklı mı?

Bir arkadaşım biraz şakayla karıştırarak şey dedi, bu kazağı sürekli giyiyorsun sana yeni bir tane hediye alayım bari. Komik değildi ama ben fark etmemiştim çünkü öyle takılmam giyime. Temiz olsun, uygun olsun yeterli benim için. Geldi bana öyle dedi zoruma da gitti.

Toplam 3 kazağım, 2 elbisem, 2 hırkam, 4 pantolonum var. Evirip çevirip giyiyorum doğru ama yani ne bileyim ayıp mı yeni şeyler mi almam gerek?
Aynı kıyafetleri giydiğim için iş arkadaşım laf soktu, sizce haklı mı?
Cevapla