Maksülen giyinen kadınlar mı daha ilginç, feminen giyinen erkekler mi?


Kadına her şey yakışır ama erkeğe yakışmaz. Bence ilginç ve itici olan erkekler
Feminen giyen erkek daha ilginç
Feminen giyinen erkekler. :D
Feminen giyinen erkekler
Cevap
7Cevap
Her kadına her şey yakışmıyor. O kadının ifadesine fiziği yüzüne göre değişir
Maskülen giyinen kadinlar. Fakat ben şirin giyinen kadinlari daha çok beğeniyorum.
Feminen giyinen erkekler.
Bu arada maskülen yanlış yazılması talihsizlik olmuş, ama olur böyle şeyler.
:D klavye hatası.
Feminen demek istiyorum.
Kadınlar her zaman daha iyi
Hec fark eder kurban delik olsun
Maskülen giyinenler gitsin kahvede okeye 4. olsun
Hatunun neresi ilginc. Su güzellige bak
Maskülen
Maskülennnnnn
*maskülen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar