AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
176Cevap
diger yazdiklarina katiliyorumda kot etek altina külotlu corap duzgun fizikli bir kiza cok yakisiyor bence
erkekler için söylediklerine %100 katılıyorum hatta eklemeye kalksan daha çok madde çıkabilir , kısa kollu gömlek olmaz kollarını katlayıp giymek daha güzel gösteriyor illaki kısa kollu giymek istiyorlarsa thsirt giyilsin olsun bitsin
Hmm oyle bir bence yazmissin ki ciplakmi dolasalim ozmn dedirtin bana :D
toms ve paça katlamaya katılmıyorum onun dışında doğru
Kuzu bazıları iyi de biraz abartmışsın bazılarında. Converse babet konusunda
tek tip insan yaratmaya çalışmışsın. bu genel bir algı değil, ve yakıştıranda güzel olabilir şeyler.
YAA ONU YAPMA BUNU YAPMA DİYORSUN DUA ET TANIMIYORUM SENİ AÇIĞINI GÖRMEYE KALMAZ REZİL EDERDİM..
kombini güzel yapamıyor diye kimse uzun converse ya da babet giymiycek değil kafana göre aşağılamışsın
Bunların Hepsi Senin Bakış Açın.
Çoğu Bakış Açın Bana Uyum Göstermiyor.
Bana Göre Çoğu Hoş Duran Şey Senin İçin Kötü Olanı Temsil Eebilir.
Sen bazi konularda tutturmussun bazilarinda Yok turk kafasi
Erkekte pantolon pacasi kivirma olayi benim hosuma gidiyor ama bacaklari duzgun biraz kasli ve kilsizsa :) digerlerine katiliyorum eline saglik
Bunlardan sadece bir tanesi uyuyor bana. O da uzun converse :)
bacım bira abartmışsın toms ayakkabı bir harika bence. erkekte 1.5.6. da kadında 1. de haklısın ama
Kot şort altına çorap, espadril hariç diğerlerine katılıyorum.
Bolero yu ve sort altına giyilen corap abes degil bence , erkekte düsk bel pantolon seviyorum ben ayrıca boxer görünene de denk gelmedim hic , cogunda katılmıyorum sana , teskrler
Arkadaş yabancı filmlerdekı zencılerden bahsedıyor. Neyse şakası bu ben gördüm ya gerçekten boxerı gozukenler hatta ve hatta 165-70 boyu oldugu halde dusuk bel gıyıp bacaksız gözüken erkekler görüyorum ben rapcıların içinde. Onlarında tarzı öyle karısamıyoruz :)
Bı kere babet rahat taaam mııı? sonra short altı corapta guzel duruo :D
Kısa kollu gomlek itici degil adamlar pişsin mi napsın?
Onun dısındakiler itici ama
erkek reyonunda hepsine katılıyorum ama bunları da belirtmek istiyorum yahu bunu yabancı erkekler giyse varya dibiniz düşer ya nedir bu kızlardaki yabancı aşkı örnek bile brad yani olmaz ya bu kadar da :)
bazıları çok saçma olmuş yakışana gerçekten yakışan şeylere berbat çirkin demişsin
Erkekler de 2. Kadınlar da 2,3,4,5,7 kesinlikle katılmıyorum.
Eteğin altına siyah ten çorap gayet hoş duruyor. Onun dışında katılıyorum
2 ve 4 numaraları seven bir sürü kız var. Bence de çok çirkinler ama beğeniliyor bir kesimce.
Gerçekten müthiş bir bence olmuş çokta güzel anlatmışn :D Katılıyorm sana :)
Editor hanım , kısa pantolon altına nasıl ayakkabı onerirsin.. :)
Kalitesiz gözlük takmayin resminde ki cocugun gözlükleri rayban ama :D hahahah
Gözlük Ray Ban olabilir ama Çocuk çakma be şekerim. Sanırım ''Tanrım beni baştan yarat'' şarkısı bu çocuk için yazılmış :D
:D haha mizah yeteneğin gelişmiş :D
Hersey tamam ama convers sacma olmus uzunlari daha iyi bence giymesini bilene.
Geneline katilsam da bikaci hatali olabilir. Zaten disari cikip bir yarım saat gezdigimizde bu saydiklarini yapan yüzlerce insan goruyoruz
Güzel bir bence olmuş, ugg'lar hariç kesinlikle katılıyorum 👍
Yazmak icin yazmissin nasil giyindigini merak ettim
Harbidende merak ettim
Erkeklerle ilgili hepsi dogru👍kizlarla ilgili cogu dogru ama anlatis tarzina ben s'çıym bu ne bicim insanlk
yukarıdakiler gibi giyinmiyorum ama bence toms ayakkabı yakışıyor.
kiz sana on numara bes yildiz veriom harbiden cok dogru
son günlerde okuduğum en güzel bencelerden biri eline sağlık
Çok beğendim içimdekileri dökmüşsün resmen tebrik ederim ^^
Erkeklerde 1. Söylediğinde haklısın, bayanlarda da çoğunda haksız konuşmuş ve kendi yorumun ışığında bence hazırlamışsın
Şeffaf sütyen askısı, ugg, kalitesiz gözlük, kısa kollu ekose gömlek benden +1. Ama paçası kısa pantolonu da ekleseydin be.
Kisa kollu gomlek asla giymem. Uzun kollu alır katlarım.
orjinal ugg görünce şok oldum 750 tl demişlerdi şok oldum :D
Çakma veya 5tl lık falan geri kafalı misin? Alamayanlar var bir kış için bende orijinal olsun diye 500 TL falan vermem yani bolero falanda zaten yaşı ilerlemiş olanlar giymiyor saçma sapan
Bunların yarısı 12 16 yaş arası giydiğini düşünüyorum ki onlar daha çocuk örn; bir genç kızın çoraplı babet ve bolero giydiğini görmedim yinede eline sağlık
Kot pantolon altına kundurayı her ülkeden erkekler giyiyor ve bence de gayet güzel oluyor bence 1. madde de saçmalamışsın ama toms ayakkabı konusunda da haklısın.
Bizi geçtim de kozlar sunlari giymesse ne giyecek merak ettim doğrusu. Benim sevdigim tarz zaten memlekette çok az. Ne giymeyecegimizi öğrendik bari bir de uygun kombin göster bize :)
Sahiden ülke olarak pk giyinmeyi bilmiyoruz ben bile ergenlikten sonra öğrendim giyinmeyü ergenliğime bakınca kenimden nefret ediyorum giyim tarzım berbat akplilr gibiydi :)
kot eteğe katılmıyorum bence çok hoş oluyor özellikle siyah olursa... tabi fizikte düzgün olacak..
Paça kivirmak ve toms erkekler faxlasiyla yakisiyor bence
Converse ne alaka gayet guzeller kisasi da uzunu da...
Çoğunda haklisin ama çakma ugg ya da ucuza aldığınız taytlar diye bahsetmen saçma
Hepsi doğru değil bence, bazıları cidden yakışana yakışıyor.
Ama yine de eline sağlık.
Genel olarak cok haklı tespitler var ama 1 2 yerde gereksiz saçmalamassn.
ugg budur bUgg mudur neyse ayı kostümü çıkarmışta ayaklarını unutmuş gibi
toms ayakkabı kızlarada yakışmıyor bence kızlardaki 7 hariç hiçbirine katlmıyorum
herkesin hayatına kimse karışamaz :D :D güzel bir bence olmuş
2 cumle ama. malesef. söylediklerin zıt
hepsi doğru. tek erkekte bilekte pantolona katılmıyorum. çok dar pantolon giyen erkek koyabilirdin onun yerine.
katılıyorum, çok doğru..
şu kalitesiz gözlük olayı beni de deli ediyor ya
yani o kadar mı iğrenç olur? aman allahım!
ya kaliteli bir şey tak ya da hiç takma yani en azından rezil olmazsın
biraz abartmışsın ayrıca konuşma tarzında olmamış mı sanki? Doğrular da var tabiki
Çok haklı u, uzun convers giymem düğünüm de bile kısa mavi convers giyecem ben
erkeklerle ilgili yazdıgının bir tanesini ben yapıyorum la
ama ossun güzel yazı elal.
Ayy okurken bile içimi baydi bunlar. Eksiksiz olarak haklisin
Bazi kizlara babet yakisiyor.
airmax siyah jeans gömlek üclüsüde süper oluyor
ben uzun converse seviyorum... onun dışında güzel bence :))