AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
176Cevap
kusura bakma ama ugg larımdan ve babetlerimden vazgeçmem
bunları erkek yazsa tamam derimde kız yazması pek yakışmıyor ama eline sağlık
Türkiyenin tamamı yanlış giyiniyor * . bir sen dogru bir git işine ya
👍👍👍👍👍
+++
saolun arkadaşlar :) daha ağır konuşucaktım da gizliyi kapatmış :D
Erkekler şortun altina ne giymeli beyaz kisa corapla giyseler daha mi iyi?
Toms ayakkabı gayet guzel bence. Bu baya sence olmuş.
Bolero ne anlamadımda sondaki kız harika giyinmiş bence
Cogu seyde hakli olabilirsin ama herkes istedigini giymekte özgür
Varya harfi harfine katılıyorum sana. Tiksiniyorum şunların hepsinden emeğine sağlık 😄
Birde kirmizi pembe pantolon giymeyin beyler nefretlik ya.
Hislerime tercüman olmuşsun. Converse dışında katılıyorum.
Imzayı nereye atıyoruz?
İcinden sadece ugg kullaniyorum o da orjinal ve tabiki kahve değil
off o tayt ne yok böyle bişi beynimden vuruldum resmen tuuuu böyle gezenin ben...
Allah Allah eleştirmek için girdim. Madde madde baktım hepside benimde itici bulunduğum şeyler :S Yoksa ruh eşimimi buldum :D
Converse katilmiyorum. Uzun cok guzel oluyor. Ayrica şeffaf askiyi kizlar rengi seffaf diye aliyorlar. Gidip siyah elbiseye pembe askimi takalim?
Saka maka hicbirini giymiyorum sevmiyorum da. Kadinlarin kiyafetlerine gelicek olursak sortlu çoraplar fena değil gideri var.
Bence kışın Ugg kızlara yakışıyor.
Tabi herkese değil.
Mesela açık renk dar kesim bir keten pantolonun altına güzel durabilir :D
"Kalitesiz gozluk "
"kimse sizin o 5 liraya aldığınız boxerı görmek zorunda değil"
Insanlari guzel asagiliyorsun. Devan et
sadece tayt giyenlerden bende nefret ediyom
çıplak tam siyahiler gibi duruyır. yani bütün hatlar belli olacaksa giyinmeyin daha iyi !
Sen bişeyden anlamıyorsun onu söyliyim toms bence çok rahat ve güzel tabi anlayana ve paça kıvırmada gayet hoş bişey
kot şort altına siyah kilotlu çorap giymeme fikrine katılmıyorum gerisi doğru güzel bir bence olmuş :)
Aynen bencede. Kalın değil yarı transparan siyah bı corabın üstüne şort çok güzel oluyor :)
Bencede :)
Hepsine katiliyorum keske insanlar kiyafetlerine daha fazla dikkat etse bizimde gözlerimiz acimasa disarda
Hepsine tek tek katılıyorum, guzel bence ellerine sağlık.
Saçma sapan bir yazı. Başka da bir şey değil. Entry-nick.
Renkli pantolonları da ekleyerek hepsine katılıyorum.
Yalnız babet minyonlarda hoş duruyor bence.
Sortun altina corap giyen bazi kizlara cok yakisiyo bence bide konvers ne alakaysa
herşeyi yazmışın sende, herkes bir pay çıkarsın diye galiba :D
Hepsi korkunçda da şu şeffaf sütyen askısı ve boleradan Allaha sığınırım
Bence üslubuda fikirleride çok mantıklı boyle giyenlere bu üslup az bile
Çok saçma olmuş bence çoğu giyilebilir şeyler babeti koymaya zaten çok şaşırdım
Çok doğru şeylere deyinmişsin ya özellikle de babet ve bolero görünce kusasım geliyo :D
ahhaha iyi olmus ama toms ayakkabıya karsı bu ne nefret? :D
İşi gücü yokmuş gibi ordan burdan copy - paste yaparak fotoğraf falan yüklemiş.
Saçma sapan şeyler.
İtici bulduğun şeyleri söyleyebilirsin ki zaten bence hepsi doğru ama üslup çok yanlış
3 şekil giyinirim zaten kot spor ayakkabı tshırt kot spor ayakkabı kazak ve takım :):)
dizi yırtık pantolonlar görmekten sıkıldım artık :(
erkekler çıplak dolaşsın :) zaten giyebildiğimiz iki üç parça şey var bırakta onlarda kalsın :)
7yi de 8i de zevkle yapiyorum yine yapicam zevkler ve renkler tartisilmaz.
Şort altına çorap abarttığın kadar kötü değil😂 gerisi berbat
Yakışanı var yakışmayanı var. Bazı kişilerde güzel duruyor. Genellememek lazım.
Ufff ya walla vazgecin artik su tayttanya seneye olmasin bari bide o nasi bir resim icerden cekmisler galiba
İnsanlarin ne hiyecegine karismak bence hata ne de olsa herkesin farkli bir tarzi var yani bir insanin ne giydigi degil karektiridir onemli olan
Çok şık duran bolerolar var şeffaf aski da bazen mecburiyetten takılması gerekiyo abarrmissin biraz
Bence de ya abartmış şeffaf askı şort kilotlu çorap giyiyorum v çok da güzel duruyo ayrıca koy eteğin altına kışın ne giycez
Yanii bacakların gozukmesindense çorap giyilir tabi
Şeffaf askıyı güneş izi kalmasın diye giymiyolar mı
fazlaca eleştirel ama bir o kadarda özellikle erkek konusunda haklı :=)
Sadece converse hakkında dediklerine katılmıyorum. Gayet başarılı.
toms aykkabı yakışana yakısıyo tabi düzgün gıyındikten sonra ama hepsinde haklısın bencede D:dD:D:d
Kızlarda 1 maddeden ben utandım bu nasıl rezilliktir , içimden geçen herşeyi yazmışsın tebrikler
erkeklere 6. fotoda verdiğin cevaba sesli güldüm ya :D helal olsun aynen valla :)
Babet, paça kıyırmak, toms, ve birkaç şeye daha katılmıyorum
Pantolon paçası kıvırmayı yapıyorum kötü durduğunuda sanmıyorum altında timberlandle? -.-
Beğenen istedigini giyer sen toms sevmiyorsun diye giymiycek mi :)
Haha aynen. Kalitesiz gözlük takanın kolyesine de değinmeden edemeyeceğim :d
kareli gömleğin altına mini giymeyi düşünüyorum ne diyosun bu duruma?
Çok teşekkürler kızlar için yaza uygun ayakkabılar falan diye bir konuda paylaşırsan iyi olur..
Erkeklerde 5. resim : Komutan Logar bir cisim yaklaşıyor efendim
pantolonun paçalarını kıvırıyorum bazen güzel bence
eteğin altına çorap giymeyin şortun altına giymeyin olayına katılmıyorum
O taytli kadinin pedi gorunuyo iyy :D harbiden hepsi berbat :D
Orjinal Ugg kullanan kızlar hayvan severlikten bahsetmesin lütfen 😒
genemı sen :D
Ne oldu ki 😊
giymeyin artık diye içimden geçirdiğim herşeyi yazmışsın tebrikler :D