Victoria Dönemi Modası Yeniden Trend Olsaydı Biz Kızların Hayatı Nasıl Zorlaşırdı?

Kabarık eteklerimiz yüzünden ''yürüme mesafesi'' kavramı bizim için tarihin tozlu raflarına kalkardı ama toplu taşımaya da bulaşamazdık :/

Victoria Dönemi Modası Yeniden Trend Olsaydı Biz Kızların Hayatı Nasıl Zorlaşırdı?

Aksi takdirde, eteğinize basan basana. O eteğin temiz kalması da mümkün değil ayrıca. Bir de taşıması var offf, büyük dert.

Eteğin daha da kabarık durmasını sağlayan krinolinlerimiz hep vazgeçilmez parçamız olurdu ve ''kıçı ile dağ devirmek'' deyimi de bizim için gerçek olurdu.

Victoria Dönemi Modası Yeniden Trend Olsaydı Biz Kızların Hayatı Nasıl Zorlaşırdı?

Biz kabarık eteği kaldıramıyoruz, bir de bunu nasıl kaldırırdık bilemiyorum. Bir de ne kadar geniş krinolin o kadar şıklık ve gösteriş demek, öyle düşünün :/

''Korseleri giyip en uzun süre kim nefesini tutabilecek?'' yarışı yapardık.

Victoria Dönemi Modası Yeniden Trend Olsaydı Biz Kızların Hayatı Nasıl Zorlaşırdı?

Hatta korseyi çıkardığımızda fazla oksijenden bayılabilirdik bile.

Kafamızdan ağır ve yüzlerce paravana toka ile sabitlemek zorunda kalacağımız şapkalarımız sayesinde tavus kuşları ile kolayca aşık atabilirdik.

Victoria Dönemi Modası Yeniden Trend Olsaydı Biz Kızların Hayatı Nasıl Zorlaşırdı?

Kaç saç telimizi feda ederdik bilmesem de, boyun fıtığını garanti edebilirim bizlere.

''Ya kararırsam?'' endişemiz ile şemsiyenin kullanım amacı da evrim geçirirdi.

Victoria Dönemi Modası Yeniden Trend Olsaydı Biz Kızların Hayatı Nasıl Zorlaşırdı?

Malum Victoria Dönemi'nde beyaz ten tutkusu ile kadınlar güneşli havalarda hep şemsiye kullanırmış. Biz de artık yağmurda değil, güneşte şemsiye açardık.

Victoria Dönemi Modası Yeniden Trend Olsaydı Biz Kızların Hayatı Nasıl Zorlaşırdı?
Cevapla