Rahatlığından Ödün Vermeyenlerin Spor Ayakkabıdan Şaşmamalarının Nedenleri!

Ben dahil herkesin spor ayakkabılara tutkusu oldukça fazla. Hem işime hem de tarzıma hitap ediyor. Her renk ve modelinden istiyorum.

Rahatlığından Ödün Vermeyenlerin Spor Ayakkabıdan Şaşmamalarının Nedenleri!

Rahatlık bir yana, dünya bir yana

Rahatlığından Ödün Vermeyenlerin Spor Ayakkabıdan Şaşmamalarının Nedenleri!

Spor ayakkabılarının verdiği rahatlık tartışılamaz. Özellikle bazı modeller ayağımda yokmuş hissi veriyor. Rahatıma düşkünüm ve spor ayakkabıları seviyorum.

Her kombine ve her mekana uyum sağlamak kaçınılmazdır. Bizimlesin!👍

Rahatlığından Ödün Vermeyenlerin Spor Ayakkabıdan Şaşmamalarının Nedenleri!

İster elbise ile, ister jean ile kombinleyebilirsiniz. Ben jean pantolonların altına giyiyorum ve efsane güzel duruyor. Gönlümün efendisi!💕 Resimde gördüğünüz model ve Adidas Superstar vazgeçilmezim.

Ayak sağlığını bozmaz, gün boyu yormaz.

Rahatlığından Ödün Vermeyenlerin Spor Ayakkabıdan Şaşmamalarının Nedenleri!

Özellikle biz kadınların yaşadığı en sağlıksız bir durum topuklu ayakkabı. Çok güzeller ancak arada giyildiği sürece güzeller. Özellikle ortopedik olanları seçersek ayak sağlığımızı bozmamış oluruz.

Bin bir türlü modeli bile kendisine aşık olmamıza yeter ve artar

Rahatlığından Ödün Vermeyenlerin Spor Ayakkabıdan Şaşmamalarının Nedenleri!

Alışverişe çıktığımda en sevdiğim ve en kararsız olduğum konuların başında geliyor. "Hangi modeli alsam, hangi modelin ne rengini alsam?" Bla bla bla... Doğum günümde hediye olarak alacağım bir model buldum bile!

Bonus: Sevgili ile en güzel kombin spor ayakkabı ile yapılır. Piştinin en güzel hali

Rahatlığından Ödün Vermeyenlerin Spor Ayakkabıdan Şaşmamalarının Nedenleri!

Rahatlığından Ödün Vermeyenlerin Spor Ayakkabıdan Şaşmamalarının Nedenleri!
Cevapla