Kesin saç gürleştirme... [Dökülme yaşayanlar ve seyrek saçlı olanlar]





Saç dökülmesi,seyrekliği,incelmesi günümüzdeki en buyuk sorunlardan bitanesi... yazacağım maske kesinlikle saçlarını guclendirecek,ve çıkaracak,dökülmeyi durduracak


Bu maske sarımsak ve zeytinyağı ile hazırlaniyor. hem erkekler hemde bayanlar kullanabilir.


benim erkeklere tavsiyem saçınızı kazıtın ve bu forumulu uygulayin. böylece kafa derinize daha iyi temas eder.


Kesin saç gürleştirme... [Dökülme yaşayanlar ve seyrek saçlı olanlar]


Hazırlanışı/Uygulanışı :


Sarımsakları ezip,


1 çay bardağı zeytinyağını içersine atiyorsunuz


cam bir şişede yaparsaniz daha iyi olur,


bu karışımı 3-4 gün bekletiyorsunuz


bekleme sürecinin sonunda zeytinyağını süzüyorsunuz


ve saç derinize masaj yaparak butun saçınıza yediriyorsunuz


minimum 3-4 saat olmak uzere saçınızda bekletiyorsunuz ardından istediğiniz gibi yıkayabilirsiniz.


Bu maskeyi 3 ay boyunca her hafta 1 kez yapıyorsunuz,


kesinlikle saçta koku kalmıyor. aklına takılanlar için söyleyeyim



bazı püf noktalar var onlarıda belirteyim; [Okumanızı tavsiye ederim]



-sarımsakları zeytinyağı içerisinde 3-4 gün bekletin demiştim. ama isterseniz


1 haftaya kadar bekletebilirisiniz. sarımsak özünü zeytinyağına daha iyi bırakır



-bu maskeyi yapar yapmaz yeni saçların çıkmasını beklemeyin. bu maskeyi düzenli olarak uygulamanız gerekiyor. 3 ayın sonunda gözle gorulur şekilde saçınız gürleşecek, dökülme varsa duracak.



-diğer bir önemli not ise, bu maskeyi yaptığınz ilk 1-2 hafta saçta dokulme olabilir. bu normaldir sağlıksız saçlar dökülüyor ve yerine daha sağlıklıları çıkıyor olacaktır.



-maskeyi saçınıza uyguladığınızda saçlarınızı streç folyo ile sarabilirsiniz



-bu maskede asıl önemli olan sarımsaktır. saçları çıkaracak olan odur.


zeytinyağını saçı beslemek ve sarımsağın etkisini arttırmak için kullanıyoruz



-Eğer saç deriniz hassassa yanma falan oluyorsa zeytinyağı miktarini arttırabilirsiniz.



-bu maskeyi fazlaca hazırlayıp bir sonraki haftada kullanabilirsiniz



-ben saçımı kazıtıp bu uygulamayı 3 ay yaptım ve şu an çok sağlıklı saçlarım var saçlarım zaten gürdü ama önler seyrelmişti. oralarda doldu şu an



ve size tavsiyem şudur: hemen pes etmeyin hepimizin buyuk sorunu bu 2-3 hafta yarar gormeyince hemen bırakıyoruz. ama onemli olan devam ettirmek


sıkılmadan 3 ay boyunca yaparsanız istediğiniz sonuça ulaşırsınız...



Kesin saç gürleştirme... [Dökülme yaşayanlar ve seyrek saçlı olanlar]
Cevapla