kirpiklerimi çok daha uzun gösteren bir kombo veriyim; Kirpik kıvırıcı Essence gel masada Herhangi bir maskara (loreal veya Maybelline tercihimdir) Birde high maskara sürün marka farketmez, Müthiş oluyor, müthişş
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
bakım yapan hem de hacim veren bir maskara mı? Tam maskaram bitmek üzereyken bunu görmem iyi oldu. Deneyelim bakalımm 🙈
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
194Cevap
Hacimli ve bakımlı kirpikler en dikkat ettiğim şey yakında denemek istiyorum hemen Flormar'a 🏃🏼♂️
Kirpiklerim doğuştan uzun ve yukarıya bakıyor rimel sürünce güzelliğime güzellik katıyor bu konuda çok şanslıyım
kirpiklerimi çok daha uzun gösteren bir kombo veriyim;
Kirpik kıvırıcı
Essence gel masada
Herhangi bir maskara (loreal veya Maybelline tercihimdir)
Birde high maskara sürün marka farketmez,
Müthiş oluyor, müthişş
bakım yapan hem de hacim veren bir maskara mı? Tam maskaram bitmek üzereyken bunu görmem iyi oldu. Deneyelim bakalımm 🙈
bilgilendirici olmuş keyifle okudum
Benim Kasım zaten çok uzun bunu sürsem arsa çıkar mi
Kirpiklerin uzaması için en iyi yöntem vazelin diyorlar ama bilemedim
Maskara severim ama kirpiklerime ağırlık yapmamasını çok isterdim
Volume maskara cok kullanışlı oluyor. Kirpiklerim dolgun değil.
Denenebilir. Kirpiklerimi beslemesi çok etkileyici
kirpiklerim uzun değil. bebim için iyi olabilir.
Flormarin mavi sini alin teşekkür edin ama illa hacim istiyorsanız ipek kirpik yapin
Evet ama eski haline geri döner sürmeyi bıraktığın gibi kısalır
Gerçekten ürünleriniz harika kirpiklerimi hacimlendirmek için kullanıyorum kullanmaktan çok memnunum paylaşım için teşekkürler
sevgili fllormar zeynep bastık gibi güzel bir yuzu reklam yapmanız süper bır hareket olmuş
başarılar
Sadece badem yağı bile kullansanız etkisini göreceksiniz. Dikkat etmeniz gereken nokta ise göz içerisine kaçırmamaya çalışın.
geceleri kirpiğe vazelin sürüp uyumak ve makyaj yapılacağı zaman kirpik uçlarına rimel sürmek daha güzel ve hacimli gösterir
En başta bu tesadüf olamaz. Kaliteli insanlar her zaman kaliteyi çağırır. Flormar yine muhteşem şeylere çalışmış hepimiz için...
Erkek olsam da bu sevgilimle makyaj alışverişi yapmayacağım anlamına gelmiyor sevgili Flormar iyki varsın
Kullandığım bir marka ve kullanmaktan çok memnunum gerçekten hacim verici paylaşım için teşekkürler @Flormar
Ooo denerim bunu. Benimde kirpiklerim doğal olarak gür ve uzun çok seviyorum milletin para vererek yaptırdığı şey
Artık seçmek zorunda değilsin. 🫠 Hacim verirken bakım yapan o maskarayla tanıştıralım! Kullanıyorum gerçekten çok iyi
Evet flomar in herseyi cok guzel
Maskarasini kullanimadim ama nemlendiricisi cok guzel kalici ❤❤
Vazelin çok iyi geliyor. İki yıl falan kullandım ama sonrasında nasıl oldu anlamadım kirpiklerim kepeklendi
Cook beğendiğim bir markadır kalite tesadüf değill
Formarın ürünlerini zaten sürekli kullanıyorum ve çorap memnunum
😊👍
Flormar çok güzel ürünler çıkarıyor tint'i gibi buda çok güzeldir eminim
biz kadınlar her gün boşuna trendyollarda gezmiyoruz
Kirpigime bakım yapınca çok dökülüyor bıraktım bende bakım yapmayı
Yaa bu flormarın rimeli çoook güzel kirpikleri uzata çıkarıyor
Harika! Flormarın maskaralarına hep bayılmışımdır. Almayı dusunuyorum
Galiba olur, devrim diyor çünkü 🤣 vardır bir bildikleri
Bunu kullanan kizlar sizce gercekten uzun gosteriyor mu kirpikleri
Oynamayın şu kirpilerle bedenlerle artık ya 😀
Hiç bilmiyorum olursada uzmanlarına danışmak en doğrusu
Flormar en uygun ve güvenilir markalardan çok beğenerek kullanıyorum
Olur bence cunku bu yenılige kızlar bayılır ve tek urun olca yormaz maj yaptıgında
Tabıkıde olur bende bu urunu denedim herkese tavsiye ederım
Flormarın her ürünü çok güzel bunu da deneyeceğim
Ben hiçbir şekilde etkili olduklarını düşünmüyorum ya da ben beceremiyorum
Flormarın metalik pembe kaplı bir maskarası var kızlar harika hacim veriyor.
oh ne güzel İstanbul her noktaya ayrı özen kadınlar çok şanslı
Bu ürün konuyla ilgili olanlara faydalı olabilir.
Sağolasın doğuştan güzel kirpiklerim Kadın Irkı Düşünsün
Hacımli kirpikler gerçekten çok dikkat çekici oluyor
Kirpikleri güzel olan kızlar 1 adım önde gerçekten çok güzel oluyor
Ürünlerinizi kullanıyorum gerçekten çok memnunum paylaşım için teşekkürler
Erkeğim ama kirpiklerime çoğu kadın beğeniyor 😂🙂
Bakimm
Mutlaka denemem lazım hacimli kirpik en sevdiğim
Flormar ürünleri pek kullanamam ama dudak kalemi çok iyii
keşke reklama cevap verenlere hediye verseniz o kadar isteyerek cevap veririm ki
kirpikler cok onemli kirpiklerin bir kadinin en buyuk cazibesidir
hiç denemedim ama her yerde görüyorum merak ediyorum
Denenebilir hatta denenmesi gerekir anlatılanlara göre :)
Flomarin maskarasiyi hic hic denemedim ama nemlendiricisi cok guzel kalici
Erkeklerin kirpikleri daha sık ve yukarı doğru oluyor 😄 bizim maskarayla anca
flormar'ın çoğu maskaralarına bayılıyorum çok kaliteli güzel ürünler ☺️☺️😊😊
doğalı daha güzel kızlar benim kirpiklerimi çok beğeniyorlar
Vaov kesinlikle hemen denemem gereken bir ürün 🤩
Kirpikler kadınlar için çok önemli gerçekten