Göz altına kapatıcı sürmek çok mu dikkat çekiyor?

Dostlarım ben normalde rimel ve ruj sürüyordum sadece ama göz altlarım çok mor olduğu için dedimki kapatıcı da süreyim ve göz altıma ve kapağıma kapatıcı sürdüm. Bir yandan güzel oldu gibi, bir yandan da sanki daha çok dikkat çekiyor gibi göz çevrem. Sadece kapatıcı, rimel ve ruj sürdüğüm için mi böyle duruyor😅 yani başka bişiler daha mı sürmem gerekirki veya ben kendimi böyle görmeye alışık olmadığım için mi böyle?

Bir akıl verin kızlar beaa

Göz altına kapatıcı sürmek çok mu dikkat çekiyor?
Cevapla