Dostlarım ben normalde rimel ve ruj sürüyordum sadece ama göz altlarım çok mor olduğu için dedimki kapatıcı da süreyim ve göz altıma ve kapağıma kapatıcı sürdüm. Bir yandan güzel oldu gibi, bir yandan da sanki daha çok dikkat çekiyor gibi göz çevrem. Sadece kapatıcı, rimel ve ruj sürdüğüm için mi böyle duruyor😅 yani başka bişiler daha mı sürmem gerekirki veya ben kendimi böyle görmeye alışık olmadığım için mi böyle?
Bir akıl verin kızlar beaa
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Göz altına kapatıcı sürülmez ablammm sürersen gözün küçülür bütün yüze fondoten lazm. boş ver kapatıcıyı ruj rimel yeter
Ya ne sürülür peki
Öncelikle morarma böbrek rahatsızlığı, vitamin eksikliği ya da az su içmenin belirtisidir. Günlük su içme düzenine dikkat et bol bol su iç. Cildini beyazlatmak için morarmaları da geçirmek için pirnç suyu maskesi yapabilirsin geceleri. Etkisini 2-3 haftada görürsün ama düzenli yapman gerekiyor
Sana öyle geliyordur bencw
Sadece göz çevreme kapatıcı sürmem komik gözükmez dimi ya
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!