Benim göz atlarım çok kuruduğu için kullanmam gereklilik oluyor. Sizin için lüks mü yoksa gereklilik mi?

lüks
gereklilik
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Benim göz atlarım çok kuruduğu için kullanmam gereklilik oluyor. Sizin için lüks mü yoksa gereklilik mi?

Her ne kadar etkilenmemek gerekliyse de elde değil görünüşümüz psikolojimizi etkiliyor ve o göz altı morlukları, şişlikleri, kırışıklıklar mutsuz hissettiriyor. Maske, krem vb uygulamalar bu sebeple gerekli diye düşünüyorum
katılıyorum. göz altının nasıl göründüğü modumuzu çok fazla etkiliyor
Evet benim için lüks. Fakat bir ara üzüm çekirdeği yağının morlukları açtığını duydum, 5 ay felan kullandım ve enteresandır millia yapmadı, zaten sonra araştırınca miliaya sebep olmuyormuş. Ve o dönemde göz altlarımı mükemmel nemlendirdi. Bide yine göz altımı nemlendiren ve dolgunlaştıran bir serum daha var ki o da im from ginseng serum, fakat çok çok pahalandı. Ama sadece gözüne kullanırsan uzun süre gider, ki benim kuruluktan oluşan kabuklanmamı bile tedavi etti.
faydasını ben de duymuştum.
Aslında herkes yapsa iyi olur ama göz altları çok hassas bölge olduğundan dolayı ürün seçerken de biraz kaliteli seçmek lazım. O da pahalıya patlar. Galiba hem gereklilik hem lüks.
😃
katılıyorum, temiz içerikli ürünler seçmek lazım
Cevap
11Cevap
Bence lüks gibi
Takan kişiyle bağlı bazıları sevdiği için tercih ediyor bazıları ise gözle ilgili problemlerden dolayı.
öyle tabii
kesinlikle gereklilik, kullandığım halde bazen göz altım yorgun gibi kalıyor. Önemli bakım ürünlerden
maskeler o kadar pahalı ki. serum alırım daha iyi diyorum ve maske almıyorum vallahi.
tek kullanımlık maskeler çok pahalı gerçekten
Bence. onlari kullanmamalisin yaz bana ben. Cilt uzmanıyım ayrıca masör Tayland'da 2 sene eğitim aldım bitkisel kullan ve cildinizi nemlendir
#selamgençlik 🍀🍀
⭐🍀🍀 Herkesin kendi bakım ritüli bunu belirler. Genelleme yapmak gereksiz bence. 🍀🍀⭐
#tubasueda 🍀🍀
Gereklilik tabiki de her şey lüks oldu bu ülkede
Gereklilik bence. İmkanı olup alabilen herkes kullanmalı
şu an için lüks yani pek gerek duymuyorum.
Göz altı maskesi sadece nemlendiriyor mu sen de ne gibi faydası var, göz altımda nöbet tuttugumdan dolayı morluklar var o morluklara faydası olur mu
morluklara da iyi geliyor, yorgun görünümü azaltıyor
Lüks de değil gereklilik de değil🧐🧐 kullanmıyorum kardeşim
Bana göre gereksiz geliyor. İhtiyacı olana gerekli, olmayana lükstür.
Gerçekten nemlendiriyor mu?
evet, nemli ve ışıl ışıl oluyor
Bence gerekli😌
tabi ki gereklilik
Lüks olduğunu düşünmüyorum günümüzde.
Maskeler işe yaramıyor bence göz altı falan hikaye
Kullanmıyorum onun için oy kullanimicam
Gerekli ihtiyacı olana
Ayy hiç Bi ise yaramiyor
Gereklilik
Gereklilik
Bence gereklilik
gereksiz
sadece göz altı şişkinliğe göre gereklilik olur
Gereksizlik
Lüks
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?