Maske takmanın zorunlu olduğu son zamanlarda yeni bir tartışma var. Makyaj yapılmalı mı yapılmamalı mı sizce? Bana kalırsa zaten maske var yüzümüzün çoğu kapalı neden makyaj yapmaya ihtiyaç duyalım ki :( Zaten ben maske atıp eve gelince direkt yüzümü yıkıyorum makyaja hiç gerek yok. Olacaksa göz makyajı yeterli.
Bana kalırsa hiç makyaj yapılmamalı ben doğallıktan yanayım. Ama sizi açınızdan baktığımda mantıklı. Bir de sıcakta maskeden dolayı makyajın akma durumu falan var. Bence gereksiz.
Bence maske varken mizahi bir şekilde göz makyajını abartabiliriz ben normalde cilt bakımına önem veriyim bu yüzden cilt makyajı en fazla kontür yaparım bazen ama yeşil far mavi var falan sürüyorum maske varken
gerekli olduğunu düşünmüyorum, ama o maskeler 2021 de de takılacak zaten ona göre dünya da bir moda olabilir çünkü pandeminin 2021 yılında da devam etmesi bekleniyor
Gözüne bir eyeliner bir rimel tamamdır başka biseye gerek yok diye düşünüyorum zatenyuzunun yarısı kapalı, hafa almıyorken de makyaj yapip cildi boğmamak gerekirmis hafid bir goz makyajı her şekilde güzel gözükebilir 🙏🏻