500 lira veriyorum birkaç yıl önce 89 liraydı 😏 siz maksimum kaç lira verirsiniz?

500 lira veriyorum birkaç yıl önce 89 liraydı 😏 siz maksimum kaç lira verirsiniz?

Fondöten kullanmıyorum gerek duymuyorum onun yerine önemli bir günse gözaltı kapatıcısi yeterli oluyor :) he olurda bir fondöten alacak olursam asla o parayı vermem en fazla 200 veririm
Zaten o fiyata kalmadı
Cevap
1Cevap
Ben hiç para vermem bedava olsa da almam :D çünkü kullanmıyorum.
Erkek olunca rahatlık
fondöten hiç sevmiyorum kullanmıyorum ama illa alacaksam en fazla 500 lira veririm
Makyaj için olmazsa olmaz aslında
Kışın bb krem yazın cc krem tercih ediyorum. Kapatıcı da kullanmıştım cildim daha güzel nefes alıyor
Kullanmıyorum*
MAC
YSL için güzel paralar bayılmışlığım var
Hak eder
400 falan en fazla. Çok vermem. Kapatıcı kullanıyorum genelde.
Kapatıcı da aynı oranda arttı
250 verdim en son. şu an fiyatı 300 olmuş ondan devam ederim
Markası ne
Maybelline fıt me
509 lira mi🙄alın yazımı siliyorsa alirim jsjsjs en son nerden aldim bilmiyorum ama 150 gibi birşeydi
Gratis indiriminden 79 tl ye almstm en son yeter bence cok bile
En son 150 TL vermiştim
Çok iyiymiş
500/800 veririm istediğim marka ise
Ben de aynı 500 olmuşlar şaka maka
en dandik markalar bile 200
Maalesef
Kullanmıyorum yine akiyor zaten 😅 güneş kremine 250 lira vermiştim ama bitirmeye kıyamıyorum jzndj
300 olmuş benim ki ona 300 verecegime sephoradan alirim
fondoten kullanmıyorum
Fondöten kullanmıyorum..
Kullanmıyorum
800 TL
Hangisiydi
ben almiyorum
260 😅
100-200
100 liraya kaldı mı
Buralarda iyi fiyatlar ya normal online alışverişlerde iki katı fiyat görüyorum hep
300 e yakın verdim
300 sanırım
@Hoplatır değil az bile
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?