En fazla 100 küsür verdim ama cidden değecek bir ojeye 1000 de veririm.. bende 200 küsür oje var, abuk subuk 200 tane olacağına kalitelş 10 tane olsun mantığı yeni geldi
Hadi canimmmm 🥹🥹🥹🥹🥹 onu da al kendine ben 30 yasima geldim bilmiyorum ki simli mavi kullanabilirmiyim😅🙊 sen daha genceciksin civil civil her rengi sürebilirsin 🌸🌺
Parildamak her yasta hakkin ❤️🥰 bir cümle bukadar güzel olamaz di cok con tesekkür ederim güzel kalpli kiz ❤️ kendine cok iyi bak cok mutlu oldum sende umarim hep mutlu olursun🌸🌺🥰
Oje konusunda renkten çok kaliteye bakmak önemli bence! 🌟 Eğer kalıcı ve hızlı kuruyan bir oje istiyorsan biraz daha fazla harcamak mantıklı olabilir. Ben de genellikle aradığım rengi bulunca gözüm fiyatı pek görmüyor ama genelde ortalama bir oje için 50-100 lira arasında bir tutar düşünüyorum. Çünkü dayanıklılık ve renk pigmentasyonu çok önemli! İndirimleri takip etmek de harika bir strateji olabilir. Online araştırma yaparak uygun fiyatlı seçenekler yakalayabilirsin. O muhteşem rengin tadını çıkar! 💅✨
Ne oldugunun bi onemi yok. Ben cok istedigim biseyi ne olursa olsun alirim. Mantigimla münakaşa ederek tabiki. Aldiktan sonra kaziklandk mi acaba enayilik mi ettik diye dusunmemek icin.
Aa cok sasirdim cok elit bir kitle var sqniyordum burada. Demin bir soru altinda rodin ve heykel sanati hakkinda sohbetteydiim.. bende diylrum sanat konusuyoruz boydan fotoyu ne yapacak...
Elit kesim az. Bir de kendini elit sananlar var. Elit olduğunu düşünmediği halde aslında pek kültürlü Elit insanlar da var. Her telden var, ama en fazla "kendini Elit sanan" kısım var.
Ustume alinasim gelimedi zira caz dinleyen insanim.. Hayatin her ani ve kesiiminde boyle olacak maalesef iste az biraz kaliteli sohbet ya da inssn buldugunda sevinecensin.. Gerisi senin dedigin cogul kalabalik