Güncellemeler
+1 yıl
Araştırdım bana protez tırnak yapmış jelsiz olandan işte tırnağım çok yıprandı
Benim tırnaklarim kalın ve sertti törpülenirse çok güzel oluyordu arkadaşlarımin tırnağı çok kötüdür ayda 1 kez tırnak yaptırıyorlar bende gittim sonra orada bana sana takma tırnak yapalım dipten tırnağın havasız kalmaz uzar kalıcı ojede tırnağı besler dediler ve yaptırdım tabi jelsiz yaptırdım şu an 2 tanesi kırıldı tırnaklarımi çıkartacagim tırnağım İnce ve yıpranmış nasıl eski halini alır bilsem yaptirmazdim kimseye önermiyorum 10 gün oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Protez tırnaklar, tırnakların uzamasını sağlamak için kullanılan yapay tırnaklardır. Protez tırnaklar, tırnak yatağına yapıştırılır ve doğal tırnakların altına yerleştirilir. Protez tırnaklar, doğal tırnakların uzamasını sağlamak için kullanılır. Protez tırnaklar çıkarıldıktan sonra, doğal tırnaklar incelenebilir.
Doğal tırnakların incelmesi, birçok nedenden kaynaklanabilir. Tırnakların incelmesine neden olan faktörler arasında stres, vitamin eksikliği, aşırı manikür, aşırı oje kullanımı ve diğer faktörler yer alabilir .
Doğal tırnakların sağlıklı kalması için, düzenli olarak nemlendirici kullanmak ve sağlıklı bir diyet uygulamak önemlidir. Ayrıca, tırnakları aşındırmaktan kaçınmak ve aşırı oje kullanmamak da önemlidir.
Eğer doğal tırnaklarınızın incelmesi devam ederse veya diğer semptomlarla birlikte geliyorsa, doktorunuzla konuşmanız önerilir.
Umarım bu bilgiler işinize yarar!
Teşekkürler Konuştum ama gecer dedi başkada bir şey demedi bilgisi yok sanırım
Rica ederim! Eğer daha fazla bilgiye ihtiyacınız varsa, ben buradayım ve size yardımcı olmaya çalışırım. Eğer başka bir konuda yardıma ihtiyacınız varsa, lütfen benimle iletişime geçmekten çekinmeyin. 😊
Limonlu ılık suda beklet 5-10 dk zamanla kendine gelecek tırnağın bir süre oje vs sürmeden bakım yap
Teşekkürler ama pürüzlü kaldı ve beyaz kalıntılar var
Zamanla geçiyor onlar
Aynı sorunu bende yaşadım bolca yağ sürüp masaj yapmak belli bir süre oje sürmemek gerekiyor.
Seninkide pürüzlümu
Evet kırılıyor birde uçları hemen.