Sadece rimel ve siyah göz kalemi kullanıyorum. Bu ikisi çok mu abartılı?

Bir yere gittiğimde bunlar olmadan çok çirkin hissediyorum. Rimel ve kalem yüzümü bayağı etkiliyor. Sizce çok mu makyaj yapıyorum?

Sadece rimel ve siyah göz kalemi kullanıyorum. Bu ikisi çok mu abartılı?
Cevapla