Eski filmlerdeki artistlerin makyajlarını çok beğeniyorum. Türkan Şoray'ın kirpikleri çok hoş durmuyor mu?

Eski filmlerdeki artistlerin makyajlarını çok beğeniyorum. Türkan Şoray'ın kirpikleri çok hoş durmuyor mu?

cüneyt arkın ile türkan şoray film yapacakken cüneyt arkına sakın türkanın gözlerine bakma kalpten gidersin o kadar güzel demişler resmen uyarmışlar.
cüneyt arkında film çekimleri boyunca bakmamış gözlerine ama bir sahnede merak edip göz göze gelmişler. cüneyt arkın resmen büyülendim tarzında bir açıklama yapmıştı. kadın o kadar çekiciymiş yakından.
Evet bence güzel, ben zaten siyah makyajları çok seviyorum. renkli makjyajlardan daha güzel
Bence de bu tarz olursa siyah severim
Eh işte. Takma kirpikti sonuçta. Yeşilçam ruhu ve konsepti gereği. Günümüzün dinamik bakışı bana daha fazla hitap ediyor.
Günümüz badem göz estetiği ipek kirpik :(
Niye ki herkes ipek kirpik yaptırmıyordur 😃
Büyük bir çoğunluk diyelim
En eğlenceli olan yine rimel bence..
Kesinlikle esneklik payı yüksek
❣️❣️
🥰💖🌸
Çok teşekkür ederim 😍💚💖🦋
Cevap
2Cevap
Ben turkan sorayi seviyorum ama çok abartıyorlar bence filiz akin daha iyi gelmeye başladı gözüme
Göreceli bir kavram güzellik
Çok beğeniyorum. Çok güzel gözleri var.
Ben de
Türkan Şorayı sevemedim nedense
Abartı mı geliyor
Evet çok hoş ama herkese yakismiyor
Çok güzel
Evet güzel
Eskilerin makyajı daha güzel değil mi
Peki :)
beğeniyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?