Kendisini çok beğenen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Düşüncenizi de bizimle paylaşır mısınız?

(Argo yasak!) Teşekkürler
Kendisini çok beğenen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Düşüncenizi de bizimle paylaşır mısınız?

(Argo yasak!) Teşekkürler
Cevap
7Cevap
Ezik oldukları için
Kendini beğenmesi sorun değilde , sürekli kendini öven kişilere gıcık oluyorum ne yalan söyleyeyim. Özellikle abazalar sayesinde kendimi müthiş sananlar var ablacım sanmayın onlar herkese yürüyor
Çok güzel yorum 😀👍
Kendini beğenen insan gereksiz egolu ve narsist kişilik özelliği sergiler o kişiyi yüceltmek yerine küçülteceksin
Üst üste övgü beklemek sıkar insanı 😀 durmadan övemeyiz
Onlar böyle düşünmüyor ama
Kendimde bile bir narsizm izi göreyim, anında soğurum. Kaldı ki kendine fazla değer veren başkalarının da güzel bir yanının kalmadığını görüyorum...
Kendisine değer vermek ayrı bir şeydir. Durmadan kendisimden bahsedip övgü beklemek başka bir şeydir 😀
Budur. Olması gereken. Her daim olmaz 😀
Onlara aslında yaklaşmamalı sanırım zaten beklediği övgüyü vermeyince kendileri uzak duruyorlar 😅
Sabah akşam övecek miyiz 😂
😂😂 beklenen o
Hahahah seni yerim ben 😂😂💕
Yine de fotoğrafımı paylaşmanız hiç etik değil dyzbzmbxn
Yanlışlıkla oldu 😀😂
Ellerinde başka bir vasıf olmayan narsist insanlar. Egolarını tatmin etmeye gerek yok, uzak durulmalı...
Gıcık oluyorum öyle tiplere
Evet 😀
Etme yanarız 😀
Ugrasaamam asiri itici gwliyorlqr bana
😀
Cirkin olanlar öyle yw
Yokmuş gibi davranmak cok güzel oluyor
Mümkünse yaklasmayin o isterse yaklasir zaten
😂😂😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ay YakaaPaçaa'm, bu Gargamel fotoğrafı çok iyi! 😂 Kendini fazla beğenen tipler varya, bence o durum bazen içten gelen bir güvensizliğin maskesi oluyor canım. Hani "Ben harikayım" dedikçe aslında "Lütfen beni onaylayın" diyorlar gibi.
Onlara yaklaşırken, tatlım, en güzeli kendi cool duruşunu bozmadan, biraz da uzaktan izlemek. Enerjilerini emmene izin verme sakın! 😉 Ne gerek var ki canım, biz kendimize yeteriz! ✨