Kız arkadaşım mini etek giyerek arkadaşlarıyla birlikte bara gitmiş, dekoltesi bile var. Arkadaşlarının arasında erkekler de var. Zaten bir süredir çok açık ve dar giyiniyordu. Böyle giyinmesine izin vermediğimi söyledim, çok sinirlendi, kavga ettik ve benden ayrıldı. Sizce kim haklı?
Kız haklı
Erkek haklı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Sen haklısın boş ver kafasında başka planları vardır
Aslında ona güveniyordum da bilmiyorum
Ya anlattığın bile çok ters samimi arkadaşı olsa açık saçık giyinmez cluba bara gidebiliyorsa sevgilisiyle gider senin yanında giysin bak ama hem sen yoksun hem erkek arkadaş var hem açık saçık yok bu kombinasyon bana mantıklı gelmedi
Aynı şehirde değiliz hep görüşemiyoruz, ondan
Anladım olsun sabır etsin sen geldiğinde gidersiniz dediğim gibi sensiz de gidiyorsa seni de düşünmesi lazımdı 🤷🏻♀️
Sen haklısın ama kıyafetten değilde bar olayı için ben olsam benimde manitam bara gidecek yanında kızlar olacak bende ayrılırım valla
Kıyafete karıştığım için özür mü dilesem?
Sen bilirsin
Kızların çoğu erkek buna karışamaz diyor da ondan şaşkınım biraz
Ama detayları önemli sonradan açıldı diyorsun aranıyordur yani boş ver ayrılmanız iyi olmuş
Haksız olan ben oldum yine de, kızlar haklı çıkmayı hep başarıyor😅
Sen haklısın boş ver barışma
Sağ ol, denerim
Kimsenin kimseye karışma hakkı yoktur
Peki yaptığı doğru mu?
Bu duruma göre değişir aslında. Bu kız hep istediği gibi giyinen biri miydi yoksa sonradan mı değişti. Eğer zaten böyle biriyse sen haksızsın, böyle giyinilmesini sevmiyorsan ona göre birini hayatına almalıydın ama sonradan değiştiyse evet giymeni istemiyorum demeye hakkın var bence 🙏
Sonradan gitgide açık giyinmeye başladı...
Hee, o zaman işler değişir bence. Sonuçta senin hayatına nasıl girmişse sen o şekilde kabul etmişsindir. Evet insanlar sonradan değişebilir ama bu noktada senin şikayet etmeye, laf söylemeye, belirli bir seviyede (şiddet vs hariç) müdahale etmeye hakkın var.
Yobaz da görünmek istemiyorum ama kadınlar neden sevgilileri varken kendilerini bu kadar gösteriyorlar anlamıyorum
Kadınlar diye genelleme lütfen 🙏 bu kişinin karakteri ile alakalı olan bir şey. Yobaz görünmek istememende çok güzel bence, daha önce söylemek istememiştim herkesin hayatı kendinedir diye ama bazı yönlerden seni kendime benzettim.
Ben şahsen hayatıma arkadaşları ile barlı ortamlara gidip eğlenen bir adamı almam. Sende bundan rahatsız oluyorsan bence kızla güzelce konuş sevmiyorum gitmeni diye, eğer gitmeye devam ederse de ayrıl bence. Sevsende, onsuzluk acıtsada ayrıl bence çünkü o kızla mutlu bir gelecek zor olur senin için..
Teşekkür ederim, öyle yapacağım