1 ay

Arkadaşlarım "5 yıllık işini nasıl burç yorumuna bakarak bırakırsın?" Diyip beni dövdü (gerisi detayda). Haklılar mı?

Ya şimdi ponçik bi firmada 5 senedir çalışıyorum, geçen gazetede okudum işten atılacakmış benim burç ya da ayağı kayacakmış. Ben de insan kaynaklarına gittim, sizden memnunuz olm niye çıkıyorsun dediler. Taviz vermedim tabi. Sonra bu durumu arkadaşlarıma anlattım ve hepsi beni dövdü. Siz olsanız naparsınız? Burç uyumsuz diye 7 senelik ilişkimi de bitirdim mesela, o zaman da baya sövmüşlerdi. Astroloji olum gayet bilimsel yani, astrolojiye inanan o kadar insan zekasız olamaz bence

Arkadaşlarım "5 yıllık işini nasıl burç yorumuna bakarak bırakırsın?" Diyip beni dövdü (gerisi detayda). Haklılar mı?
Cevapla