İş yerinde çok yakın olduğum iki arkadaşım beni gidip müdüre şikayet etmiş sizce bunu onların yüzüne vurmalı mıyım?

Bunu onların yüzüne vurmalı mıyım yoksa direk muhabbetimi keseyim
İş yerinde çok yakın olduğum iki arkadaşım beni gidip müdüre şikayet etmiş sizce bunu onların yüzüne vurmalı mıyım?
Cevapla