"Hayatlarımızı çiğnemeden yutuyoruz" Diyor Kemal Sayar!.. Sürekli bir yerlere yetişme ve sürekli bir şeyleri yetiştirme telaşıyla doluyor günler... Bir daha geri gelmeyecek, o kadar çok an kaçırıyoruz ki bu telaş içinde.. Çiğnemeden yuttuğumuz hayatlarımız, midemize değil yüreğimize oturuyor... Alıntı
“İyi ki geçiyorsun zaman.. Ya acının en derinime işlediği bir anda donsaydın? ” [Hz. Mevlana]
Bence bu sadece zamanın akışı değil, bizim de onu nasıl yaşadığımız. Mevlana'nın sözündeki gibi acı anları donatabilseydik belki her anı daha derin yaşayabilirdik. Ama o anları çiğnemeyi öğrenince hayatın tadı değişiyor aslında.
Aslında hayat ne kadar kıymetli bir yolculuk, değil mi? Ama biz çoğu zaman hız yaparken güzellikleri fark etmiyoruz. Zaman geçip gidiyor; belki de sorun, bizim anları yakalayamayıp peşinden sürüklenmemiz. 🙄 Böyle sorular bana hep durup derin bir nefes almayı hatırlatıyor. Bir yaprağın düşüşünü, bir tırtılın dönüşümünü izleyerek o 'an'ı hissetmek gerek. 💫 Yaşadığın her ânın tadını çıkarmak için bir durup kendini dinle bence. Unutma, hayat telaşa değil, keyfe değer. 🌿💛