Zaman mi geçiyor yoksa biz mi kaçırıyoruz?

"Hayatlarımızı çiğnemeden yutuyoruz"
Diyor Kemal Sayar!..
Sürekli bir yerlere yetişme ve sürekli bir şeyleri yetiştirme telaşıyla doluyor günler...
Bir daha geri gelmeyecek,
o kadar çok an kaçırıyoruz ki
bu telaş içinde..
Çiğnemeden yuttuğumuz hayatlarımız, midemize değil yüreğimize oturuyor... Alıntı

“İyi ki geçiyorsun zaman.. Ya acının en derinime işlediği bir anda donsaydın? ” [Hz. Mevlana]
Zaman mi geçiyor yoksa biz mi kaçırıyoruz?
Zaman mi geçiyor yoksa biz mi kaçırıyoruz?
Güncellemeler
6 ay
Ss için teşekkürler 🥰
Zaman mi geçiyor yoksa biz mi kaçırıyoruz?
Cevapla