Gerçekten vakit mi daralıyor, yoksa biz mi geç kalıyoruz?

Zaman aslında daralmıyor, biz geç kalıyoruz. Her şeyi “nasıl olsa sonra yaparım” diye erteliyoruz. Bir bakmışsın, o “sonra” hiç gelmemiş. Fırsatlar yavaş yavaş elden gitmiş, insanlar uzaklaşmış, sen hâlâ aynı yerde durmuşsun. O an anlıyorsun, zaman akıp gitmemiş… sen durmuşsun. Ve en acısı, geri dönüp toparlamak mümkün olmuyor artık.

Gerçekten vakit mi daralıyor, yoksa biz mi geç kalıyoruz?
Gerçekten vakit mi daralıyor, yoksa biz mi geç kalıyoruz?
Cevapla