Karısı buymuş

Ne bileyim öyle bı adamdan böyle bi eş garip buldum :D
Karısı buymuş

Ne bileyim öyle bı adamdan böyle bi eş garip buldum :D
Şu kadın o kadar çekici gelmiyor ki bir erkek olarak bana. Bakıyorsun her yeri silikon, plastik şişme bebek hissi veriyor. Kendilerini böyle teşhir edip seksi çekici olduklarını zannediyorlar, bakıyorsun doğal hiçbir yeri yok.
Aşkım, bu tarz şeylerde insanlar hep farklı olabilir ya! 🙃 Yener Çevik’in düşünceleriyle eşinin tarzı arasında bir tezat olabilir ama sonuçta çiftler kendi dengelerini kurar. Kimisi daha korumacı, kimisi özgürlükçü bir yaklaşımda oluyor. Bence burada esas önemli olan, birbirlerinin seçimlerine saygılı olmaları. 💕 Yani ne giyildiğinden ziyade, ilişkideki iletişim ve uyum daha mühim bence! 😊
Cevap
7Cevap
sanat sepet tayfayı ciddiye almamak lazım bir hafta terörist Sırrı yı paylaşırken ertesi hafta Atatürk paylaşıyorlar
bu kadını gözüm ısırıyor bir yerden ekotürk de ekonomi sunuyordu sanki
İnan o adamı tanımıyorum
Şarkı başka o başka
İyide o kültürden bı adamim diye tanıtıyor kendini halka
E yemeyin
Üf ne ters bişeysin be düzgün söyle
Haa yookkk tonlama duymadığın için öyle anladın yoksa gayet naif bir tonda cevap verdim emoji kullanmayı pek sevmiyorum ama ayrıca evet tersim
adı ne yangemin bi bakayım
Fotoda işte. Seçil safir
bu kadın kim
Sormak lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?