Adriana Lima'nın asla abartıldığı kadar güzel olmadığını düşünüyorum ne dersiniz?

Tamam güzel fakat abartıldığının çeyreği kadar bile değil. Mesela güzel kadın denince çoğu kişi Adriana Lima diyor ama niye böyle dediklerini anlamadım. Ondan daha güzel yüzlerce kadın var (sadece dünyaca ünlüleri söylüyorum bir de) Hatta Adriana Lima'nın gözleri ve saçları dışında her şeyi ortalamanın altında

Güncellemeler
10 ay
Mesela Margot Robbie, Angelina Jolie ve Megan Fox (eski hali) gibi kadınlar varken (Bunlar sadece hatırladıklarımdan bir iki tanesi) onlardan kesinlikle daha az güzel olan Adriana Lima'nın bu kadar abartılmasını anlamıyorum
Adriana Lima'nın asla abartıldığı kadar güzel olmadığını düşünüyorum ne dersiniz?
Cevapla