10 sene önce söyledim, başörtülü kardeşlerimden özür dilerim demiş ama o söyledikleri akıl kârı değil mantıklı insanın yapabileceği sözler değil! Kimse kimseye dış görünüşü yüzünden hakaret edemez bu ülke tapulu malıymış gibi bu ülkeden gidin diyemez! Sevmesen de saygı duyacaksın! Bu kadının gel git akıl da olduğunu düşünmüyorum sinirsel rahatsızlığı var bir şey geliyor böyle laflar ediyor sonra pişman oluyor tedavi edilmeli bence
Yeter bu ülkede insanlar saygılı olmayı ne zaman öğrenecek tek sorun başörtüsünun olmasi ya da olmamasi mi insanlar bunlara bakacagina saygısız davranan insanları dislamayi ayiplmayi öğrensin insanları giyimiyle yargilamayi değil toplum ahlakina aykırı davrananlari eleştirsinler önce
Bazıları bu lafı hak ediyor. Desteklemiyorum hatta kendisinden son derece nefret ederim. Fakat bence olayı baş örtüsüne inatla belli bir cenah çekiyor. Saça sakala bak diye en çok baş örtülüler konusur o zaman problem yok ama başörtüsüne bak öcü desen taşlanırsın. İnsanların anlayışları gelişmeli...
Çok ceza çekecek çok... Neyse ama kimseye bunu deme hakkı yok. Biz ona niye açıksın demiyorsan o da bize diyemez. İsteyen istediği pp yi de koyar buna karışacak kadar da düşmüş kendisi. Din düşmanı.