AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
76Cevap
Kendi sorunu. Psikopat seçerken bize mi soruyorlar.
mesela senide seçmemeliler
Su testisi su yolunda kırılır devam eder böyle
Eril değilsiniz diyorsunuz olunca da ağlıyorsunuz? Sayın Kadınlar soruyorum size: Ne istiyorsunuz?
Eril olmak demek şiddet uygulamak mı demek? Erilliği kadına şiddet olarak mı algılıyorsun cidden? Dişilik de dayak yemek mi demek? Yazık ya gerçekten yazık. Hâlâ kadına suç bulmaya çalışıyorsunuz.
bi tane kadında kocasının cinsel organını kesmiş hemende haber yapmışlar o zaman siz niye kadın kadın olunca ağlıyonuz 😂
Söyledi diyorsun. Bu bir iddia ama sen ispatli gibi kesin hüküm vermişsin.
Haklarında dava açılmış eve zorla girerken darp ederken görüntüsü var böyle konuşmayalım danladan hoşlanmam ama çok kötü bir durum bu
@furiinaa TCK der ki hüküm giyene kadar her insan zanlidir. Masumdur. anca hüküm giyerse kesin konusulur
Biz hüküm giymeyen çok zanlı görüyoruz maalesef bizim hükümümüz kendi vicdanımız oldu
@furiinaa kanun karşısında ona bakan yok. Kanun ne derse o
Profilinizden belli oluyor
Benim gibi delikanlılar olduğu sürece kadına şiddet son bulacak
Kadın deyince aklımıza gelen bunlar değil.. karıştırmayin
Bu ne erkek mi canım
Onu hiç olamaz
Av. Feyza Altun halleder Danla Bilic in başına gelmiyor tabiki sadece çok ünlü kişisi de değil ayrıca
Herkes kadın erkek kendi gerçek hayatıyla yüzleşir, bireyseldir kadını erkeği yok bunun, fakiri var zengini var
Hic bir erkek durduk yere böyle bisey yapmaz. Kuyruğuna bastığını düşünüyorum.
Hep sonucu anlatiyorlar, biraz da sebebinden bahsetsinler bence..
azcık kadın olsa sıkardı kafasına
Siz şaka mısınız ya? Ne dediğinizin farkında mısınız?
Ya ne anlatıyorsun sen sapıklığın şekli kılıfı mı var ben de sevmiyorum böyle insanları ama kimin başına gelse kötü bir şey bu biraz düşünüp yazın ya
Kötü yorum yapan kişiler? Ben yanlış bir şey söylemedim. Dedim ki sonuca bakmayın, sebebine bakın. Bazı kadınlar var yani erkeğin karşısında erkek gibi olursan o da seni erkek yerine koyar. Onu anlatmak istedim. Hiç kimse ben kadınım susayım demiyor.
Hiçbir erkek durduk yere yapmaz dedim. Kesin sebebi vardır.
Dayak yiyen kız çocukları da mı suçlu sana göre? Erkek bir sorun olduğunda şiddete başvuruyorsa sadece erkektir. Adam değildir. Sende bunu gelip burada savunuyorsan yazıklar olsun. Sürekli kadına suç bulmaktan yorulmadiniz mi?
@irem34687 Ben çocuğu karıştırmadım, senin de çenen durmuyor. Şu ana kadar dövemediğim yanlış oldu. Ama sizler bu halinizle kafa tuttukça erkek oluyorsunuz, erkek erkeğe de savaş gerekir. Çünkü baskınlık bu şekilde oluşur. Bir daha söylemiycem. Anlayan anladı bile.
Erkekler dövmüyor, sizler kendinizi dövdürtüyorsunuz.
Ayrıca Bu yasalarla Tanımama etmem ama Berk Çetin suçsuzdur diyebilirim.
Umarım Allah sana bir kız çocuğu nasip etmez. Bu bir beddua değil, kızının iyiliği için. Gerçi erkek çocuğun olsa bu sefer de onu bu zihniyette yetistirecegin için yine aynı şey olacak
@irem34687 Terbiye çok önemlidir. Ben, senin sandığın gibi şiddet yanlısı değilim. Lakin kafanızdakiler şu an onu gösteriyor. Bunlar sadece neyin ne olduğunu bilmediğiniz yüzünden. Azıcık kişisel gelişim okuyunuz, hangi cinste olduğunuzun farkına varınız. Her iki cins birbirine eşit yaratılmadığını kavrayınız. Dünyaya ne için geldiğinizi biliniz, Saygınızı kaybetmeyiniz.
Ne kadar eril enerjiniz artarsa, kusura bakmayın sen de saldırıyorsun.
kadın değil erkek susar kadın gibi konuşamazsın sen kapataksın çeneni
kadın dediğin erkeğin kafasına tavayı geçirir gerisini kadından saymam pasif onlar
Kişisel gelişim okudum kitaplari inan senden daha fazla okumusumdur. Dişil enerjiyi dayak yemek olarak, eril enerjiyi şiddet olarak algiliyorsan sen kitabı baska yerlerinden okumuşsun demekki. Dünyaya erkekten dayak yemek için gelmedim. Saygimi da sen kaybettirmeye calisiyorsun ama kaybetmedim. Hayatinda max 2 tane kitap okumussun. Gelip burada akıl dagitmaya çalışma
Siz hiç hayır dediğiniz için sapıkça bir takibe alınıp psikolojik bir şiddet görmediğiniz için böyle konuşmanız çok normal beyefendi. Hayır diyince hayırı anlamayan istediği olmadığı için şiddetle istediğini yaptıracağını düşünen bir kitlenin olaylarını konuşuyoruz ortada bir teşvik yok yani
Hiçbir erkek durduk yere böyle yapmaz öyle mi? Daha geçenlerde tanıştığım bir çocuk kurbağaları sevimli bulduğumu biliyor ve aramızda hiçbir kötülük yaşanmadı bir yanlış anlaşılma olmadı ki olsa bile bu yine de onun yaptığını haklı kılmaz, durumda kendini paylaşmıştı ve kurbağa gibi çıktığını söyledim. Sonra birdenbire bana destan gibi tehdit mesajları yazdı ve yakınımda oturan biri. Sur olayını bana yaşatmakla tehdit etti. Bu ülkedeki erkeklerin pek çoğunda psikopatlık var sende de olduğu gibi. Bunun için de bahaneleriniz "yemeğin tuzunu koymamış ben de dövdüm" gibi basit bahaneler oluyor genelde. Haberlerde bile onca örnek varken sen daha erkeklerin nesini savunmaya kalkıyorsun? Ayrıca erkek erkeğe savaş gerekli diyorsan yürü Afrika da aslan sürülerinin arasına. Onlar da bölge paylaşmak için birbirlerini kovalayıp öldürüyorlar iyi geçinirsin onlarla 😂 aklı selim sağlıklı bir insan kimseye baskı kurmaya çalışmaz ve bunun haklı bir nedeni olmaz. Bunu normalleştirmeye çalışan da senin gibi potansiyel katiller, derdiniz egonuzu okşamak. "Şiddet yanlısı değilim" deyip "erkekler asla ama asla sebepsiz yere şiddet uygulamaz" diyorsun. Sonra da yorum yapanlara akıl vermeye çalışıyorsun ulan sen önce dön de kendi ikiyüzlülüğüne bir bak kendin şiddeti savunuyorsun. Daha kişisel gelişimden haberi yok, git sen oku önce. @cevap sahibi
Yazdığın şey umurumda değil, şu saldırgan tavrını kendin göremiyorsan sen de bi doktora görün.
Ben lafımın arkasındayım hala. Ateş olmayan yerden duman çıkmaz. Tüm yorum yapanların tamamı saldirgan tavırla bana yaklaşıyor, bunu görmeyin olur mu? Erkeklerde Problem yok, sizlerde problem var. Daha doğru düzgün kendinizi bile ifade edemiyorsunuz. O Feminist kafalar öyle aklınızı çelmişki sonradan da Erkekleri Prenses yapmaya başladınız.
Bir erkek bile diger erkeğe diklendin mi sonucunda savaş çıkar. Siz de erkege diklenirseniz varsa gücün döversin, onun için çenenize sahip çıkın.
Hicbir zaman bir erkek durduğu yerde kimseye sataşmaz.
Haa belli bi kesim vardir niye yan bakiyon diye o ayrı.
erkeklere kötü davranmak gerekir onu hak ediyorsunuz hiç boşuna duyar kasıp manipüle etmeye çalışmayın yemezler ha kendinize kız gibi nazik davranılmasını isteyen dönmelerdenseniz orasını bilemem 😂
erkek dediğin kadın gibi fazla konuşmaz çenesini kapalı tutacak sonra dayak yiyip evden atılınca ağlamasın
erkek erkekliğini bilecek oturacak yerine
Flawsome sen beni tanımıyorsun, bir de atıp tutma tamam mı? Kes çeneni dön önüne bak. 1gram aklın olsa olayı kavrardın. Dil papuç olmuş, bana saldırıyor. Bendeki de kendini koruma mekanizması. Gel yiyorsa döv beni. Yoksa Allah bana verecek sana değil. Yiyormu? Kalkip kendinizi dovdurtuyorsunuz olay bu. Bile bile isteye isteye yapiyorsunuz.
sizin gibi erkeklerin cinsel organını kesip atıyorlar iyi oluyor size sizin gibi kadına diklenmeye cesaret eden erkeklerin sonu çöplükteki cesettir
Bıktım rumuzlu, sen de çenene sahip çık. Burada onca kız var ben hicbiriyle böyle konuşmuyorum. Melek gibi olanlara kimse birsey demiyor. Kalkip tıpkı senin gibi bir erkek gibi kafa tutarsan kafa da yersiniz. Çenenize sahip çıkın. O kadar
ben değilde erkek bendem baya bişi yer şeyinize bi tekme atarsak yarım saat kıvranırsınız aciz yaratık seni
sen kadınlara köle olacaksın yoksa shkerler belanı kalırsın öyle
kadın gibi çok konuşma çakarlar ağzına
erkek dedipin susup oturacak o kadar
Sen belanı arıyorsun. Tahrik ediyorsun şu an. Bak sana şunu söylüyorum. Bana gücün yetiyorsa lafını esirgeme. Ama çenen durmuyorsa bunun karşılığı siddettir. Çünkü bir erkege hakaret edemezsin. Hastanelik ederler adamı. Hersey sizin ve senin çeneniz yüzünden. Bu konusmayi akli basinda bi kız okusa bana hak verir sana değil.
merak etme bende sadistim çık karşıma da seni delik deşik edeyim inan bundan zerre pişmanlık duymam
siz erkekler çenenizi kapalı tutmayı öğreniceksiniz yoksa sizi çöpte bulabilirler ansızın
Ya kızlar şunu boşverin, laf dalaşına girip kendinizi yormayın lütfen. Daha kendi hesabindan yazmaya korkup gizliye sığınan, şiddeti savunan birine ne anlatacaksin da ne anlayacak. Kendi başına, kendi sevdiklerine böyle bir olay bulasmadikca şiddeti savunmaya devam edecek. O yüzden boşverin. Cenenize sahip çıkın demekten baska bir şey diyemiyor. Cevap sahibi umarım sen de geç olmadan akıllanirsin. Kendin burada şiddeti savunup gidip milletin kadinligina laf etme. Melek gibi olanlara laf etmem diyorsun. Gelip size şiddet uygulanmasi normal diyen birine melek gibi mi davranacagiz? Cidden komiksin.
Gücü şiddet sanmayan erkekler, kendini daima koruyabilen kadınlar olun...
Hodri meydan. Allah ya sana verir ya bana. Hem sesli bir güvenlik kamerasinin onjnde olsun hersey ki millet de görsün. Ateş olmayan yerden duman çıkmadığı.
Sen zorla kaşınıyorsun, gel kaşı beni diyorsun. Kasiyacaklar seni hic merak etme
seni herkesin içinde yok etmem cesedini bile bulamazlar
sen kendin kaşındın bul belanı da gör gününü o halde
Irem sen de çenene sahip çık. Ben nerede Gizli olmam gerektiğini biliyorum. Tahrik ederseniz dayak yersiniz. 1 gramlik beyniniz almıyor. Ben size durum izahi yapıyorum siz saldiriyorsunuz. Saldiranlarin tamami dayak hak ediyor.
kes sesini aptal erkek
senin gibilerin cezası ölümdür
Dkdkdkdkdkdkdkfkfkdkfkxkxkxkdkfkdk. Cevap sahibi Allah seni ıslah etsin başka bir şey demiyorum. Tüm suçsuz kadınların kul hakkına giriyorsun şu an. Umarim bunun farkindasindir. Seni de bir gün kasirlar merak etme
Bıktım, dayağı dibine kadar hak eden birisin. Çenen çalıştıkça hayatin son bulacak onu sana söyleyim. Toton yiyorsa git bulaş birine.
Ben siddet yanlısıyım bana gelebilirsin , istek atarsan buluşup kapışabiliriz klavye delikanlısı
gxtün yiyorsa sen bulaş aptal erkek
sana bi dayak atarlar çeneni kırarlar
Bıktım senin kirsinlar.
Beşiktaş onca lafi sana soyluyorlar da kilin kipirdamiyrsa adam değilsin.
Besiktasa kimse bir şey demedi zaten. Okuma anlaman burdan belli oluyor. burada millete laf edeceğine git iki kitap okuda anlama yetin gelissin.
Sen mi kendini adam saniyorsun dkdkdkdkdjdkddjkdxkskzkk. Sen sadece erkeksin. Adam değil
Tamam işte gel ben gizli değilim , burada kadınlara sen dayakliksin şöylesin böylesin demekle erkek olunmuyor.
sen gel sadece çeneni değil tüm kemiklerini kırarım atarım çöplüğe
@Besiktas7834 Kızlara yaranmaya çalışma Erkek değilsin sen yalakasın. Hem bana niye saldırıyorsun ki? Ne senin haysiyetin kalmış ne şerefin kalmış. Bu bana doğru yazılan lafları sana yazsalardı sen çiçek mi verecektin sanıyorsun? Geç yazdıklarını yalakasın sen.
Yav olm kelime oyunu yapma at istek buluşalım kapışalım iste
Ne uzatıyorsun hala boş boş gel özele
Cevap sahibi Beşiktaş yalaka değil ama hadi diyelim ki yalaka olsun. En azından senin gibi şerefsiz, haysiyetsiz, karaktersiz, cahil bir pislik değil. Hâlâ korkup kaciyorsun.
@Bıktımmİnsanlardan Olum nerenle vuracan bana. kolunu sıksam kemikleri parçalanır. Nerenle döveceksin. Ne zekasız insalarsınız yaa Gram beyin yok. az önce 1 gram diyordum onu da geri aldım. Şuanki kavga ortamı ne biliyon mu? Gerçekten bir erkeği döveceğine inanıyorsan işte ağzı burnu kan içinde hastanalere kaldırılan haberlere çıkan sen olursun. Sizleri izliyoruz TV de. Hepinizin içine şeytan kaçmış. Bir taneniz de Müslüman değildir belki de. Müslüman olan zaten yerini tanıyor nerede durması gerektiğini bilir. Hepiniz gayri müslimsiniz. Pisliğin de önde gidenleri.
@Kupid
@Barış_LonelyForever
Ne oluyor
Sen mi Müslümansin? Peygamberimiz kız çocuklarını, kadınlarını el üstünde tutmuş hep. Senin şu an savunduğunu konuyu görse sana Müslüman diyeceğini mi düşünüyorsun? Git Müslümanligi öğren de gel, sonra laf et. Bizim içimize şeytan kaçmadı. Şeytan olan, seytanin yaptığı şeyleri savunan sensin zaten
La sen kimi kırıyorsun fhdhfi
elektroşok verdik mi öyle de gbrrirsin ki aptal erkek
Güvenlik kamerası ortada beyefendi burada kadınları tehdit edecek kadar erkek cevapları anonim yazacak kadar adam biri olan size söylüyorum. Erkeklerin bile sıkıştırılıp dövülüp tacize uğradığı bir dünyada umarım tenha bir köşe başında birinin uçkuruyla göz göze gelirsiniz altınızdaki de eteği size sorgulatırlar. Sokaktaki direğin bile şiddet gördüğü yerde ailelerinizin sizi yetiştirme şekline şaşmamak elde değil. İnşallah bir kız kardeşiniz yoktur. İlerde eşinden şiddet görse ona bile arka çıkmaz sizin zihniyetiniz çünkü.
Allah bilir kadın nasıl piskolojik şiddete maruz bıraktı ki şiddete başvurdu. Kimse düşünmez sırf 250 gr var diye hep kadın tarafı haklıdır.
kadın olsa sıkardı kafasına zaten
Bırakın şu medya maymunlarını yine muz 🍌 istiyor belliki.
Aklı kıt keko alırsalar hayatına şiddetde kaçınılmaz olur tacizde ülkenin slk bitmez ama istisnayı arayacaksın her zaman
İftira da olabilir bu tür haberler ülkede gündem olmakla kalmıyor manipülasyonda oluşturmuş oluyor.
Şiddete hepimiz karşıyız ama yatarken kalkarken gezerken yerken içerken sorun yoktu şimdi ne olduda böyle oldu bu ayrı bi önemli şiddete hayır !
Herif çok utanmaz, poposu havada bir tipe benziyor gram güven vermedi bana. Danla haklı bence ve şu kadına şiddet hala Türkiyede çözülemedi gerekli cezalar verilmiyor
Destek olmamız gerekirken bu söylenenler ne kadar doğru? her ne olursa olsun o bir kadın iyi de olsa kotu de olsa o bir KADIN ve kadına şiddetin hiçbir türlüsü kabul edilemez!!!
Şunun gtünü kaldıran erkekler cenneti yaşamadçsın zkindirik bir video ile meşhur ve millete akıl dağıtıyordu bunun beynini zkiyim
Böylelerini müebbet hapisle mahkum et hiç böyle bir şey olmaz.
Danla Biliç'i zerre kadar sevmem lakin yapılan onursuzluktur, kime yapışırsa yapılsın şerefsizce bir saldırıdır.
Kadina siddet yok kendinibilmez kadinla kendini bilmez erkek herkes duracagi noktayi bilse bunlar olmaz
Ülkenin çivisi çıkmış. Günde binlerce kadın şiddete maruz kalıyor. Allah sonumuzu hayır etsin.
Erkekler yok şöyle böyle diyodu noldu bulduğu erkeğe bak doğal seçilim
O yuzden mi kekolara olüp bitiyosunuz aklı başında birini buldunuz mu da gotüne tekmeyi vuruyorsunuz 😂
erkeklerin hepsi kekodur sende öylesin
türk erkeğini seçenin aklından zoru vardır onları kadın yerine koymuyorum
Ümitcan uygun mesela 2 kadın öldürdü ve hala pesinde kosan yüzlerce kadın var ölmek istiyolar resmen tapıyorlar adama demekki kadınlar bu dilden anlıyor oyle kibarliktan beyefendilikten anlamıyorlar oda onların anlicagi dilden davranıyor kaç tane kadın gordüm haberlerde esinden dayak yiyor yinede sikayetci olmuyor hatta ayırmaya çalısan insanlarıda sikayet ediyorlar
bi tane kadında kocasının cinsel organını kesmiş işte sizde böyle kadınları seviyorsunuz bi taneside kocasını 6 kişiyle aldatmış ama karısı dönsün diye ağlıyordu televizyonda siz bunlara lâyıksınız
bi tane kadında sevgilisiyle kocasını öldürmüş sizde böyle kadınları seviyonuz size öyle kadınlar lazım
onlar için ölüp bitiyonuz
düzgün kızlar size lâyık değil şiddet gösterecek lazım size
Doğal seçilime bakarsak yalnızca kekolar çiftleşir o zaman 😅😅
Önlenmesi zor, Namaz kılmayan birisi ile evlenilmez
caydırıcı cezalar ile geçicez hak hukuk adalet artık yeteeerrr
Damla bilinci hiç sevmem burnu çok havada olan bırı ama bu kadına sıddete evet anlamına gelmıyo
Çok zor bir şey allah yardimicisi olsun umarım en yakın zamanda hakkını bulur ya
Şerefsizmiş anca kadına yeter gücü işte
Herşeyi vıcık vıcık ediyorlar sözde sevgilisi evlenmeden her haltı yerlerse böyle olur yerinde durana hiçbir şey olmaz arkadaşım
Çocuklara tecavüz ediyorlar, hayvanlara tecavüz ediyorlar, dövüyorlar, öldürüyorlar. Ne anlatıyorsun sen? Senin yaşam tarzına uymayan bir hayatı olabilir, arkadaşlar bu kadın hayat kadını da olabilir size ne? Kimse kimseye şiddet uygulayamaz. Seni darp etmemiş, ölümle tehtit etmemiş ve taciz etmemişler sanırım. Buna seviniriz ama bir kadın olarak böyle aşağılık şeyleri destekleyemezsin. Kimse destekleyemez ve normalleştiremez. Kendinize gelin! Özgecan’ı evine giderken durduk yere kaçırıp, tecavüz edip, kafasını kesip öldürmediler mi? Ya binlerce kadın cinayeti var böyle. Söylemlerinize dikkat edin. Çünkü suç bu. Senin yazdıklarından cesaret alacak insanlar var.
Keşke sadece ünlüler değil bütün kadınların mağduriyetleri böyle duyulsa ve gündeme gelse
Bu gereksiz karı umrumda bile değil
Bunun da üstünden geçmeyen yok 😂
Allah akıl fikir versin sana
niye opuru gibi vücudunu paylaşmışın sende edepli ol
@Nergis_69 kızım bu danlayi ilk çıktığı gün hatta ilk videosunu attığı gün denk gelmiştim ve nasıl bir süreç yaşadığını biliyorum.. kaşar ve sorunlu bı m. alok bu kiz
Danla errrrrrkek istiyordu al sana erkek işte
Önlenmez para alır
Şiddete uğramayan kadın var mı? 😞
Hiç sevmesem de üzücü bir durum hiçbir kadın bunu hak etmiyor
Uyuz oluyorum bu fenolara
Böyle şeylere alışmak lazım asla düzelmez
O kadar kadin varken sun tip icin uzulemem
Çok üzücü. Damlanın yanındayız
Ya bunlar da ne b0k yiyeceklerini şaşırıyor
Hep haberlerde görüyorum kadina siddet vs
şu kızın olayı tamamen boş muhabbet
Çok şirret biri yediyse haketmiştir. Üzülmedim.
Olay neymiş ne olmuş
Banane Danla mı ne haltsa
Bilmiyorum tek çözüm bence idam
Yalan söyleyen , iftira atan ve aldatan kadında idam edilirse ben bu karara tamam derim.
@cyllell26 bunlar birini idam etmek için geçerli değildir ilişkini bitir bir daha konuşma o kadar karektersiz biriyle
Kadına şiddette ya da birisine şiddette , idam etmek için geçerli değildir. Kafanıza göre yargı dağıtmayın. Kadın yapınca , erkek haketmiştir, erkek yapınca idam gelmeli :))
Şiddetin hiçbir türlüsünü kabul etmiyorum ve karşısındayım, ama az mantıklı konuşmak lazım değil mi abicim?
@cyllell26 maalesef kadına şiddetin engellenebilmesi için idam şart adalet denen bir şey yok çünkü
Erkeğe şiddeti ne yapalım? Ne haberler okuduk abicim? Not geçelim senin cidden IQ 68 haberin olsun
Danlayı hiç sevmiyorum itici hak etmiş
sen sevmiyorsun böyle söylemen hoş değil. şiddetin hak edeni olmaz
Soke olanzi
İdam getirilecek
Yalan , iftira atan ve aldatan kadınlara da idam getirilirse , ben bu karara tamam derim :)
Allah belasını versin böylelerinin
Napim
İnanmadım
Bu da ortalık malı oldu iyice
Parası bitmiştir
Korkunc
Onlar eğitilmezler. Döve döve adam edeceksin.
Önlenmez
Üzülmüyorum kızlara
yorum yapan erkeklerden bi bok olmaz
Valla da haklısın
Maalesef..