Herkesin beğendiği ama sizin güzel bulamadığınız ünlü var mı?

Mine Tugay 'ı güzel bulmuyorum, estetikten gözlerini açamıyor. Sadece teşhirci olduğu için abartılıyor. 🤮

Hadise yi güzel bulmuyorum, kurbağa gibi yüzü olduğunu düşünüyorum. 😭

Seda bakan 'ı güzel bulmuyorum, erkeğe benzetiyorum yüzünü, vücudu da erkeksi gülüşü at kişnemesi gibi 🤮

Linç yesem de gerçek fikrim bunlar.

Güncellemeler
1 yıl
Güzellik olarak Tuba Büyüküstün yüzü çok çok güzel, Seksilik olarak Devrim Özkan diyorum..
Güncellemeler
1 yıl
Ayrıca Fikrimin üstüne fikir söylemeyip sadece kendi fikirlerinizi paylaştiginiz için teşekkürler, şaşırdım açıkçası 🥹
Herkesin beğendiği ama sizin güzel bulamadığınız ünlü var mı?
Cevapla