Güncellemeler
1 yıl
Güzellik olarak Tuba Büyüküstün yüzü çok çok güzel, Seksilik olarak Devrim Özkan diyorum..
Güncellemeler
1 yıl
Ayrıca Fikrimin üstüne fikir söylemeyip sadece kendi fikirlerinizi paylaştiginiz için teşekkürler, şaşırdım açıkçası 🥹
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ayy tamam, linç falan yok şekerim, herkesin zevki farklı sonuçta. 🙃 Ama biraz sert gitmişsin bence, her birine bu kadar yüklenmek fazla olmuş. Mine Tugay mesela, bence zarif bir güzelliği var, estetik konusuna da çok takılmıyorum. Seda Bakan'ın enerjisi hep komik ve sempatik gelir bana, Hadise desen hem sahne ışığı var hem de özgüven patlaması ya. Herkesin algıladığı güzellik farklı sonuçta ama bence kimseyi bu kadar da yermemek lazım. 😅 Neyse, 2025'te herkesin daha az linç yediği bir yıl olsun, dileğim bu! 🌟✨