Su Hande Erçel'i zerre güzel bulmuyorum, Konuşması, mimikleri her zerresi itici zaten kadın hayranları daha çok ama Burdaki Hande'in ergen fanları taktı bana her yere adımı yazıyorlar 😂 A sehirinden be sehirine giden otobüsler üstümden de geçse tüm Dünya üzerime gelse ben o Hande kezosunuu beğenmiycemm kezbann bir havası olduğunu düşünüyorum kudurun ergen fanlarr
Herkesin beğendiği ama sizin zerre güzel bulmadığınız ünlüler var mı?
Handeyi beğeniyorum çok tatlı çok şeker bir kız ama dediğin çok doğru hiç güzel değil güzel denemez bile benim sevdiklerim iki tane bir profilimdeki kız Hazal Filiz Küçükköse iki Semra Güzel var bir de aslında Elçin Sangu var