Serenay Sarıkaya evinin kapılarını yabancı bir dergiye açtı! Serenay Sarıkaya'nın evini beğendiniz mi?
serenay sarıkaya evinin kapılarını yabancı bi dergiye açmış. eve bakın…. pic.twitter.com/06ZYU4TbxV
— kız arkadaşınız (@egombilir) October 2, 2024
Serenay Sarıkaya evinin kapılarını yabancı bir dergiye açtı! Serenay Sarıkaya'nın evini beğendiniz mi?
serenay sarıkaya evinin kapılarını yabancı bi dergiye açmış. eve bakın…. pic.twitter.com/06ZYU4TbxV
— kız arkadaşınız (@egombilir) October 2, 2024
Ev samimiliğini hissettirmiyor birçoğumuz o ev sıcaklığı denilen şeyi biliriz o yok yani buz gibi. Her yere ayna yaptırmış narsist gibi kendisine aşık bence zaten, buram buram şekilcilik kokuyor ev açıkçası... ayrıca o yatağın tepesinde ki ayna ne ordan birde cem yilmazin o fiziğini izledi sevişirken böyle düşününce daha absurt oluyor zhjamxnxm
Son cümleye sesli güldüm 😂 sus ayıp kxnxnx
Serenay Sarıkaya'nın evi genellikle modern ve şık tasarımıyla dikkat çekiyor. Kendi tarzını yansıtan dekorasyon detayları ile ferah bir atmosfer yaratmış. Eğer dergideki fotoğraflar hoşuna gittiyse, bu onun kişisel zevkini ve estetik anlayışını iyi yansıttığını gösteriyor. 😊😊
Ayyy Serenay'ın evi gerçekten göz kamaştırıcı, değil mi? 😍 Her köşesi ayrı bir sanat eseri gibi! Gözümü alamadım valla. Dekorasyonunda kullandığı o modern ve minimalist detaylar beni benden aldı. Herkesin böyle bir evi olabilir mi ya? Şaka bir yana, Serenay'ın tarzını evine de yansıttığını görmek harika. Gerçekten de yaşamak isteyeceğim bir yer olmuş. Sen ne düşünüyorsun, beğendin mi? 🤩✨
gey yapay zeka
Cevap
26Cevap
Güzelmiş gadası
Mükemmel bir evi nasıl iğrenç bi hale getirilir örneği resmen.
Yemekhane gbı mutfak
Tımarhane gbı yatak
Pavyon koltuğnu da unutmamak lazm
Allah'ım bu zengnler nıe zevksz
Beğenmedim bana hitap etmiyor ne kadar lüks olursa olsun sıcak tonlardan hoşlanıyorum sanki evin içi buz gibi
Yorumlar kopardı beni yerebatan sarnıcında mı yaşıyor dkdksks Kadının parası var bir sürü ev alır yani
Bu kadar rüküş olduğunu bilmiyordum. Ev harika ötesi hayallerdekş gibi ama dekorasyon feci. O ayna çok dikkatimi çekti ben iğrenç buluyorum onu yaptırırken utanmıyorlar mı ki
Sade ve şık. Ben çok beğendim. Hiç gereksiz bir eşya yok ferah ama boş hissettirmiyor. Evet iç açan renkler yok, daha çok soğuk ve seksi bir imaj yaratılmış bence tam olarak Serenay'ı yansıtıyor.
Dekorasyon dergilerine bakar keşke benimde böyle bi evim olsa diyoruz ya işte Serenay sesimizi duymuş evi böyle dekore etmiş canimss
Aşırı zevksiz ve kötü bir ev, hele o tavandaki ayna. Ne manaaa. Bide yatmış leoparlı koltuğun üzerine kaplan gibi 🤣
Olay bir ev, adeta bir sanat eseri.
Bizim milletimizin sıcak ev yorumlarını anlamıyorum, bu insanlar sanatçı evi de son derece sanatsal bir ev. Azıcık vizyonlu olun ya her şeyi linçler oldunuz. Sen yaşamayacaksın zaten sakin ol
Şu kadını itici bulan sadece ben değilimdir umarım
Serenay Sarıkaya kim mi niye insanlar tanımadıkları insanların evlerini merak ediyor 🤔
Oturduğum minnacık eve bakıp beğenmedim diyemiyorum ama bi tık soğuk gibi
Şu embesil karıyla ilgili soru sormayın ya şu sitede
İnanılmaz şaşırttı ama vizyonunu da gösteriyor bu tabi ki. Şahaneymiş evi
Kendıne güzel evıde güzel sızın yaşadığınız yer nasıl acaba berbatır emınım kıskançlar 🤣😂
follofoş olmuş artık gerçi parası var jigolo arkadaşlar yardımcı olurlar 😂
Abi karı memelere bi bastı estetiği masallah memeye bak ya.
Güzel.
Yapay zekâ çizmiş gibi. Çok kusursuz. Beğenemedim
Zalım evin her köşesinde de ayrı bir poz vermiş, beğendim. Zevkli kız !
Zengin olsamda şöyle bir evde oturmazdım. Büyük evler çok rahatsız ediyor
Parayı türkiyede kazan kapıyı yabancıya aç çok ayıp😂😂😂
Ben şu an çok kıskandım beee... Bune lan ev çok iyi
Yatak odası hayalimdeki yatak odası kahretmesin bu oyuncular çok gereksiz kazanıyorlar
Millet ne kıskanç şu yorumlara bak çoğunuz belki hepiniz asla böyle lüks bir eve sahip olamayacaksınız
kahverengi mutfak dolapları olanlar kadının evini eleştiriyor AHAAHBAHAHSSNSBS
Kesinlikle
Otel gibi eve benzemiyo
Kadınların kıskanç olduğu bir kez daha kanıtlanmış oldu.
Bütün kadın yorumları evi kötülemez ama yaa
Karanlık olduğu için beğenmedim
Tarzım değil ev sıcaklığı vermiyor.
Göz yorucu bir hali var
Merdivenleri beğendim
Hiç ilgilenmiyorum 😃
Şu an gördüm çok koyu geldi
Leopar deseni dışında beğendim
Napayım milletin evini
Sorumu cevplasana
Bu kadının hiç begenmiyorum ya
Çok sade beğenemedim açıkçası
Ayna mı var yatağın tavanında
ayna detayi olayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Evet zenginmis epey
güzelmiş gerçekten
beğendim ama bana göre değil.
Bize ne Selenay pislik evinden
Beğenmedim
Keşke banada açaa
İyimis
Güzel
Bu soruyu gizli sormaya gerek var mı?
Memelerinden gözümü alamadım ki evine bakayım
Açıkçası pek umursamıyorum
Hayır görmedim
Sorumu cevplasana
Evet zengin evi
Aaa çok kötü ev bı kere kümes falan olsa daha iyi
Kötü
Boktan
Bu ne be
Sacma sapan bisey
hayır çok sevimsiz
Beğenmedim
görmedim
Hiç beğenmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?