Voov kolej tarzı! <3 bayıldım, ne giyse yakışıyor zaten. Ayrılık yaramış :D

Beğendim, yakışmış
Beğenmedim, yakışmamış
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Kolej tarzı favori tarzlarımdan biridir çok giyerim ama bu kolej tarzından ziyade bildiğin kolej kıyafeti olmuş haha genelde bu tarzda altı veya üstü kullanırsın. İkisini aynı anda yapınca tarz değil üniforma oluyor. Hem çorap hem ayakkabı hem kıyafet... Neyseki saçını iki örgü yapmamış haha
yakışmış ama beğenmedim. bu kız saf aynı benim gibi. hayatımızın hatalarını yaparken çok eğleniyoruz, sonra her şey başımıza dert oluyor. çorabın külotlu çorap olmasını beklerdim bu garip kaçmış.
Serena eski komşularımdan o kadar abartmayın ya arkadaş herkes kendi hayatını yaşıyor oda sizler bizler gibi insan insan nasıl keyfi istiyorsa öyle hayatını sürdürür nasıl arzu ediyorsa öyle giyinir saygı duyalım saygı duyalım saygı duyalım o kadar.
Cevap
54Cevap
Hastalanacak mal. Bak burada bu konuda soru bile sordum😀😀😀
Soğuk Algınlığı İlacı Üreten Şirketlerden Hisse Almalı mı?
Bu kadına bir türlü içim ısınmıyor ya. Güzel bir kıyafet bile giyse, benim gözümde maalesef hoş değil..
Ünlüler giyinmeyi bilmiyor galiba. Kazandıkları para bende olsa keşke.
Cok kötü. Kafayida yalatmis herhalde. İnanılmaz itici buluyorum bu kadini
Nesli tükenen bir canlı olduğu ve görülmesi zor olduğu için hiç gitmediği Nişantaşı'nda görüntülenmiş demek
Soran arkadas ironi yapmis heralde, bunun baska aciklamasi olmaz çünkü
Midem bulandı... Aman ben görmim de kimler görürse görsün.
Ya o kadar giyim markası reklamlarında oynadın hiç mi feyz almadın be kadın?
bu kadın neden ünlü olmayan çalışan biri gibi davranarak küçük kız triplerine giriyor?
kolej tarzı giyinmiş ama o eteğin modelinin çirkinliği :/ daha hoş kolej etekleri var
abi süveter ne alaka hiç olmamış punk school girl tarzı yapmaya çalışmışta hiç alakası yok sırıtmış
orjinal ayağı kaldı orayada bir şey yaptıramıyor 43 numara.
hepsi ayri ayri güzel ama birlesim olmamis malsf ve neden herkes nefret kusmuş:d
Bazı insanlara ne giyse yakışıyor o mesele buda olmuş yani
Seksi olmuş. O yüzden buradaki kızlar beğenmemiş genel olarak 🤣
Serenay'in çok güzel bir fiziği var ama gerçekten giyinmeyi bilmiyor...
Üst güzel, alt kötü. Ayakkabı ve çanta facia ötesi.
Paran vardır, fiziğin de vardır ama giyinmeyi bilmiyorsundur.
Lise gittiği dönemler de saçını çok yaptım çok canım bir kızı Kader ona güldü bize gülmedi şimdi akıllılar diyecek akıllı olmasa buraya gelirmiydi Allah isterse çöp ağac olur
Hiç sevmiyorum bu kızı yakışmıyor 😂
yakıştıranların çoğu erkek yakıştırmayanların çoğu kız ahahaha :) yakışmamış
31 yaşında kadınsın bunlarla uğraşmak ilgilenmek sana ne katıyor ki?
Haaaaay'di şim'diiiii Ak'bankkkk. Olmuş olmuş. Bu kızçe ne yapsa yakışıyor
Bende bu tarz giyinmek istiyorum ama taşlarlar diye korkuyorum 😅
Tamam yargılamıyorum banane zaten ama neden ya? neden bi insan fantezi gibi giyinir?
Corba gibi olmuş çok karışık
Ay çok saçma begenmedim.
Baskası giyse rezil olur bu b. k giymiş moda olmuş adaletsiz dünya
Ayrılık mı yaramış 😂😂 birini bulmuştur bile 😂
Bu kadının yaptığı seçimleri beğenemem. Sıkıntılı
Beğenmiyorum bu tarzı.
Catlak kafa stilimi bu?
Güzel değil stil diye abartmaya başlandı bence bu
Hep ergendi, ergen kalacak
Babamın ayakkabılarını çalmış kapıdan😂
Berbat
Çok yıkık bir kombin. Hiç hoş görünmüyor.
Ne giyceni şaşırmış gibi
Her zaman ki gibi kendince tarz yapmış
bence tasıyamamıs bu elbıseyı
uyumlu bir kombin olmuş
Beyazı seviyorm ve şahsen
Erkeklerin fantezi dünyalarını süsleyecek bir köy
hepsi still olsa ne olur..
bu ne be japon lise öğrencileri gibi :d
Para var kız daha böyle giyse yakışıyor
Bu montu belediye mi dağıtıyor herkeste var.
Serenay'ı severim ama beğenmedim
Allah’ım sen akıl ihsan eyle
Mini yakışmış. Üşümüyor demek ki :D
Kimle ayrıldı? Cem yılmaz baya olmuyor mu
Altı kerhane üstü minare sjdj
Tarz olcam diye bu ne mk yav
Hic guzel degil
Mhal gibi cnmm yha
bu ne okuldan kaçmış liseli gibi
Hiç yakışmamış
Beğenmedim
Manda gibi üstü. var
Güzel olmamış.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?