Şu Kıvanç Tatlıtuğ ve Serenay Sarıkaya fazla abartılıyor da hadi neyse


Şu Kıvanç Tatlıtuğ ve Serenay Sarıkaya fazla abartılıyor da hadi neyse


Michele Morrone.. Ona yakışıklı diyenler, sadece oynadığı roldeki görevi sebebiyle yakışıklı buluyorlar bence.. İş biraz cinselliğe kaçıyor orada.. farklı bir rolde oynamış olsaydı belki de hiç dikkat çekmeyecekti.. Algılarımızı gösteriyor bu da..
Görünüş olarak değil de çok fazlaca saçma mevzuular, özellikle oyuncuları ve ünlüleri kapsayan, çok fazla konu abartılıyor. Nedir bu ünlü takıntısı komik yahu 😄
Serenayı bende o kadar çok beğenmiyorum bana yüz hatları çok maskülen geliyor fiziği muhteşem tabii ama ben bütün olarak abartıldığı düşünüyorum.
Cevap
20Cevap
Hepsi birbirinden gereksiz. Yapay bunların hepsi. Orjinalleri Murat 124 gibi.
😄😄
Serenay neyse deee
Kıvanç abartılmıyor be :D
Şövalye o zaman benim yakışıklılik kriterlerime uymuyor diyelim😄
O olabiler işte :D
Serenay Sarıkaya 'ya sürekli aura kadın diyip duruyorlar, herkesin görüpte benim görmediğim aura nedir o kadın da? Kıvanç Tatlıtuğ 'dan tiskiniyorum zaten
Kıvanca asla katılmıyorum * serena kısmı doğru. Şu anda yakışıklı diye kızların tav olduğu birçok erkek abartılıyor bana göre ama Kıvanç asla
Hande Erçel bence. Güzelliği de geçtim genel olarak fazla abartıldığını düşünüyorum.
Serenay abartildigi kadar guzel degil bence de severim ama
Bence seranay kesinlikle abartı bir de Hande erçel
Evet bu ikisini severim sayarım ama çok da vaov bi güzellik bi yakışıklılık yok bana göre
Serenay hiç güzel bulmadığım bir kadın. Bugünlerde bana göre Afra Saraçoğlu abartılıyor diyebilirim.
Serenay güzel değil. Şarap ile portakal iyi bir ikili mi
Çağatay ve Serenay Med cezir zamanları 10 numara da... yaşlandıkça tip gidiyor.
Hepsi abartılıyor
Bence de
Bunlar ünlü göz önünde, ünsüz kendi halinde doğal o kadar güzel ve yakışıklı insan var ki.
Aynen öyle valla
Valla :) bunlar hem yakışıklı hem guzel bir ikili ya :)
Bu iki arkadaş abartılsın bence de 😂
😄
Pınar deniz hariç hepsi abartılıyor.
Barbara Palvin
Aynen bu ikisi ne güzel ne de yakışıklı
Serenay güzel değil zaten, muhtemelen torpilli.
Kıvanç hakkında fikrim yok ama Serenay da haklısın
Elçin Sangu ve Engin Akyürek ilk akla gelenler
Merhaba bana yardımcı olabilir misin sence profilde tipim nasıl kötü mü
Serenay icin bi sey diyemem ama Kivanc hic abartilmiyo hatta daha yakışıklı bence
Daha da*
Hande erçel
doğruya doğru denir
Hande Erçel.
Sen onlardan güzel bende onlardan yakışıklıyım 😏
Benim
Saçmalama
bence doğrusu bu kişiler abartıda değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?