Kıvanç Tatlıtuğ, ağabeyi Cem Tatlıtuğ ile fotoğraf paylaştı. Sosyal medyada "gen adaletsizliği, Avrupa'da yaşayan / Türkiye'de yaşayan" yorumları yapıldı. Ailenizdeki iyi genleri siz mi aldınız, ailenizdeki iyi genler kimde?

Kıvanç Tatlıtuğ, ağabeyi Cem Tatlıtuğ ile fotoğraf paylaştı. Sosyal medyada "gen adaletsizliği, Avrupa'da yaşayan / Türkiye'de yaşayan" yorumları yapıldı. Ailenizdeki iyi genleri siz mi aldınız, ailenizdeki iyi genler kimde?

Hepimiz kaptık bir şeyler, biz kardeşler yüzümüzün tatlımsılığıyla dikkat çekiyoruz, yüz hatlarımız tatlı ve yuvarlak, ah kimi insan gerek yüz hatlarıyla gerekse gözleri ve kirpikleriyle dikkat çekerler, işte o insanlar nasıl güzel, bizler de fena sayılmayız. Hepimizin burnu da birbirinden güzeldir, ben en çok bitter çikolatamı beğeniyorum içimizde, nasıl da kibar bir güzelliği var, dişler hususunda da benim dişlerim inci gibi, o genimi babacığımdan kapmışım, diğer kardeşlere diyorum hatta kıskanın beni diye, sizin böyle dişleriniz yok diye :D Kuğu gibi görünümde olan sadece papatyam,173 boyuyla maşallahı var, bizler öyle uzun değiliz, aramızda fiziği en nefis olan papatyamdır, selvi boylu papatya kardeşim benim :D
Cevap
25Cevap
genlerimden nefret ederim.
Benzerlik seviyeleri
Baba anne ten olarak baya farklı anlasılan. Abilerim kara kaş göz , ablamla ben daha açık tenliyiz fark oluyor ya:)
Avrupa’da yaşayan/Türkiye’de yaşayan yorumu yerine Avrupa erkeği/Türk erkeği yorumu yapılsa daha mantıklı ve doğru olurdu.
Yarın ahirette boynuzlu koyun boynuzsun koyundan hakkını arayacak , bence Kıvanç’ın abisi de kıvançtan hakkını arayacak
Ailenin en uzunu ve en irisi benim. Kafam da kocamandır. Ayaklarım da büyüktür kardeşlerim içinde..
Ailemdeki neredeyse iyi ve sağlıklı olsn tüm genleri ben toplamış ve kardeşime hiçbir şey bırakmamışım
Kıvanç kaç nesil önce yaşayan bir atasına çekmişse oldukça yakışıklı. Abisi de gençliğinde esmer ve yakışıklı öyle görünüyor.
Jdkajdldjslwjdlwkqpdkpwjskdjd insanlar ne kadar ml ya ahaha genelde kızlar güzel oluyor ailelerde ama bizde hepimiz iyiyiz maşallah erkek de kız da
“Güzelliğin on para etmez bendeki bu aşk olmasa.” - Aşık Veysel
Fazla cümleye gerek yok sanırım 🙂
Abisi de aslında yakışıklı ama film aktörü değil bu yüzden yakışıklı görünmek için efor sarf etmek zorunda değil başka bir hayatı sorumlulukları var.
Gençliğini bilemeyiz ayrıca ayrica abi de iyi yani yaşını da blmiyorum
Bu kişinin kendisine nasıl baktığı ile alakâlı. Gen ile alakâsı yok.
Akrabalarım genelde kel, benim saçım var, tek artı bu😅
Gerçekten abisi daha iyi yaş farkını göz önüne almazsak
Bu insanlar çok acımasız üzmekten hiç çekinmiyorlar…
Kendisi de çok iyi değil normal bundan bin kat iyi bir sürü kişi görüyorum
En iyi genler bende annem inanmıyor bu yüzden çocuğu olduğuma😂😂😂
Aynı ana babadan mı bunlar ya? Nasıl bu kadar farklı olabilirler.
Şu yorumlar bile ülkedeki kitlenin ne kadar beyinden yoksun olduğunu gösteriyor.
Hiç birbirlerine benzetemiyorlar bizde ben iyi genleri almışım
En iyilerini ben aldım kotuleride kardeşlerime kaldi
He he kesin öyledir aw, eheh yani şey ona ne şüphe ya, yazman bile hata XmzksnakaakjaMzkzsjsgsskshshsnsb
Ya ne alakasi var buseeeğ
KXKZZJSJSKSmsmsnsmSmssk
Taş gibi kızsın kız, kiskanmayip ne yapacağım mesela neyini kıskanıyorum keşke benimde böyle ee, ney ney, işteee, ne olabiliiiğr, eee heh burun, burnum olsa MZkxnxnzjzsmznsmsmMxmdsmssmdms
KXKZZKSJSBSBSSKANAMN
Kızım naptın her milletten bir sevgili mi yaptın ne desem anısı var diyorsun ya, kaç tane yaptın aw ZkkddjsjBZjbssbsjssbnsns
Bak bak bak, saymamismis, bak senn :d
Ayrıca hani bu bereketi kaçmamış haliyse işimiz var senlexkzdkzkzsmsnssns
Gurbetciye güveniyorsun awq bir de, kafa yok ki boş boş KKzxkzjzsbsksjsnsnsns d
Saçma sapan yorumlar yaa gen adaletsizliği neymiş? Allahin yarattığı her kul güzeldir. Diş görünüş önemli değil
Tebirik ediyor seni❤️❤️❤️🌹🌹
@sendekiben123 teşekkürler
🌹🌹🌹🌹🌹❤️❤️❤️
Allah'tan genelerim güzel. Babam yahusuklu annem güzel. Kardeşlerim ve ben güzeliz. Şükürler olsun olağanüstü genetigim var
Bizde de böyle. Ben esmer kahve gözlüyüm. Kardeşim kumral mavi gözlü. Olabiliyor. Ayrıca o 172 iken ben 160 ım
en büyük abimin dümdüz küçük ve kaydırak gibi bir burnu varken geri kalan biz 3 kardeşin de burnu eğri, kemerli ve büyük :(((
Abisi kaç yaşında onu söyleseler kıvanç 42 falan abisi de 55 vardır
onu bilmem de kıvanç çok abartılıyor ve hiç yakışıklı da değil ondan daha yakışıklılar var
Bizim sülalenin tümünde bir gen bozukluğu var. Ama ten uyumumuz hepimizin iyidir. Allah bir yerden almış bir yere vermiş
Abisi çirkin değil ki. Çirkin olsa bile bunu dile getirenler medeniyet yoksunu odunlardır.
İkimiz de almışız ama kardeşim hicbirimize benzemiyor
Bizde genler adaletli dağılmış
Çirkin değil ki abisi
Cok büyük terbiyesizlik yorumlar.
Yazık ya adama çok üzüldüm
Gen değil zeka önemli
Ailenin iyi genleri sanırım bende
Epey yaş farkı var ama
Abartmayın bence abısş de gayet karizmatik
Haydaa.. Cem abim üzgün.
Hiç alakası yok lan geevekten
Beni olması gerekiyo reis
Melez oldukları içindir
O nasıl kardeş ya :) Neyse susmalıyım.
İnsanların dilinin kemiği yok gerçekten.
Benim dışımda herkeste
genlerimi beğenmiyorum
Kıvanç tüm genlere el koymuş 😄
Harbiden lan çok farklilar ama
benimde kardeşlerim yakışıklı ben çirkinim aw
Bende..
Abisi fena değilmiş
Vaay tatlıtuğlar
Üvey kardeşi olabilir mi?
Bende :D
Bunlar kim
bende
Kıvanç bey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?