
Zekadan, dış görünüşe; karakterden vücut yapısına kadar her şey dahildir.

Zekadan, dış görünüşe; karakterden vücut yapısına kadar her şey dahildir.
Zekâ var, 4 cm daha uzun olsaydım iyiydi, depresyondan memnun değilim, karakterim de fena değildir.
En son pişman olunacak şey boy olsun da
Ben de öyle olsun isterdim fakat bu konuda üzerime çok geliniyor.
Daha önce hic kimseye boyu yüzünden zorbalık yapıldığını görmemiştim 😅
Çok yıpratıcı gerçekten, intihara kadar yolu var.
İyi de sebep ne ki kızlarda boy çok sorun edilmiyor saniyordum.
Uzun olunca kendilerini üstün insan sanıyorlar ya da yüksek ihtimalle eksiklerini başkalarına zorbalık yaparak kapatmaya çalışıyorlar.
boş ver genel olarak sorun edilmiyor zaten sıkıntı yok :D
Boş ver demekle olmuyor işte. Sorun edilmeseydi ben bunları yaşamazdım.
Benim de saç rengimle çok dalga geçiyorlar ve kötü evet ama yapabilecek bir şey yok karşındakileri canım yerine koyunca biraz rahatlıyorsun :D
Denerim. Teselli etmeye çalıştığın için teşekkür ederim 😄
Estağfirullah :D
Uzun yaşam ile şeker hastalığı olmaması bir şans.
Cevap
8Cevap
Hayır değilim.
Saçım seyrek. Sözelciyim. Hafif kamburum. Terleyince kötü kokarım. Hayır pek memnun değilim 👎
Sözelci olmak kötü değil bence.
Annemin genetik mirasından memnunum ama babam işi bozmuş onunkinden zere derece memnun değilim.
161 boy kahverengi gözden nefret ediyorum ama nasip kısmet
Nasıl, ne genetik vermişler anlamadım huyum suyum çok farklı hepsinden
Aşırı zekiyim, orta yakışıklıyım ama sağlık açısından çok berbatım, sağlıksız sayılırım bu durum çok kötü.
Sarı saç yeşil göz biraz geniş kalça yapısı 😂
Ehh sinir asabiyet daha az olsa keşke
Sağlık miraslarından hic memnun değilim
Bana seçilmişler düşmüş memnunum
Şükür bence gayet iyi
Ayy çok mağdurum bu konuda 🥹
Çok memnun olduğum söylenemez
Pek değil hiç bir özel özellik yok😁
Soğuğa bile dayanamıyorum sen düşün
Sıcak iklimde yaşarsın hallolur
Akdeniz'de soğuk oluyor mu hava
Fazlasıyla
İwit memnunum
Sağlık korkutuyor
Şükür memnunum
Pek değilim
Yüzde 80
Çok memnunum
Değilim
Bazılarından evet😅
Hayır
genelde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar