El Salvador'da düzenlenen 72'nci Kainat Güzellik Yarışması'nda zaferi kazanan isim belli oldu. Nikaragualı Sheynnis Palacios :)


Evet, çok güzel kadın.
Hayır, daha güzelleri vardır.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
El Salvador'da düzenlenen 72'nci Kainat Güzellik Yarışması'nda zaferi kazanan isim belli oldu. Nikaragualı Sheynnis Palacios :)


Ben şahsen güzel bulmadım. Kainat güzeli olacak kadar zerre güzellik yok. Ayrıca ülkemizde de asuman krause , çağla şikel , pınar altuğ ve tülin şahin zerre yüz güzellikleri olmadıkları gibi git gide çirkinleşiyorlar. Sırf fizikleri ve boyları var diye manken ve güzel seçiliyorlar. İddialı konuşuyorum zeynep tokuş , özgü namal ve çiğdem batur bunlardan bin kat daha güzel ve çekici. Özellikle yüz güzelliği olarak. Fizikleri de harika. İşte güzellik budur ve bir bütündür.
Yapılan yarışmada, puanlama sistemine bakacak olursak, bu hanım kadın kusursuz. Fakat bireysel olarak güzellik görecelidir. Kimisi uzun sever, kimisi esmer, kimisi sarışın, renkli gözlü gibii gibii. Ama şahsi yorumum güzel ama kainat güzeli de demem. Benim için de mesela kainat güzeli Zendaya Coleman,, ama çevremdeki hemen hemen herkes beğenmez Zendaya’yı
Cevap
41Cevap
Bence normal.
Güzellik çok göreceli.. bence orada güzellikten çok potansiyeli de seçiyorlar. Genelde manken oluyorlar çünkü. Bu potansiyele sahip, kendini iyi ifade eden, ilişki kurabilen kişiler seçiliyordur. Sonra kıyafet seçimi saç makyaj da önemli. Giyinmekten imajdan anlayan, anlamasa bile iyi bir ekibi olan kişiler seçiliyordur. Iyi bir ekibi olan ve ekip oyuncusu olan kişiler.. sonra zarafet duruş görgü bunlar da önemli şeyler
Kalbin güzel olmadıktan sonra neyleyim o güzelliği
Bizim güzellik algımızla kurulun veya standart güzellik algısı çok farklı bu yüzden bu kadın pek çoğuna göre güzel gelmiyor. Ama boy göğüs genişliği yüz orantısi birinci olmaya çok müsait. Daha güzelleri var diyorlar neye göre var? Yüz orantısi boy pos göğüs bacak boyu... Bunları biz bilemeyiz. Yüz güzelliği tek kriter değil.
Yahu ben yarışmaya katılmadığım için böyle oluyor işte, dua etsinler boyum uzun değil 😂😋
1. olurdun eminim 😂✨
Tabi ki 😂 sdfsdd
Her zaman her şeyin daha iyisi vardır. Yarışmaya katılmış kazanmış. Çok da üzerine konuşmanın anlamı yok.
kainat güzeline de bak sen, eli ayağı düzgün bir şempanzenden hallice, hala atalarının genini taşıdığı ne de çok belli oluyor
Yemin ediyorum gençliğimi harcadığıma pişmanım. Şu kadının neresi güzel.
daha mı güzelsin sence
Esmerler maalesef biraz çirkin. Bunun saçını çeksek geriye erkek kalır
büyüklerimiz onu seçmiş bizim yorumda bulunmak ne haddimize
Nikaragua ha? Düşük kere düşük ihtimal de yaşanacak hadise olmuş
Güzel ama kainat güzeli denilince beklenti daha yüksek oluyo.
Yolda Yürürken Gördüğüm sıradan kızlar daha Güzel..
çok sıradan, jürilerde bir sıkıntı var bnce :D
A101 marketindeki kasiyer kızlar bunu 10 a katlar. d
Bundan güzelleri var neye göre seçtiler bilemiyorum
Kadın 23 yasndayms bu 23 yasndaysa bnde 15-16 yasndaym
Bu güzellik kraliçelerini gördükçe özgüvenim tazeleniyor demekki neymiş ben kainat ötesi guzelmisim))
O kadar makyajı neneme sürseler bundan daha güzel görünürdü 😇
dünya güzeli olmak için estetiksiz olmak şart diye biliyorum ayrıca beden güzelliğine de bakıyorlar sonuçta yani kadın gerçekten güzelmiş
Nasıl iş anlamıyorum kainat güzelleri hep dünyadan çıkıyor diğer gezegenlerdeki yaşam formlarına hiç şans verilmiyor haksızlık var bence 🤔
Bence kaba duruyor. Daha zarif bir kadın seçebilirlerdi. Dişil enerjisini hissetemedim
güzel de dudağı dolgu mu yani, dolguysa ki dolgu gibi duruyor saçma yani, memesi de sanki doğal değil, yüzünde de dolgu var gibi, kaşlarında da estetik vardır Allah bilir
🤣
Yuzu neden erkege benzeyenler hep guzel seciliyor anlamıyorum ya
Kime göre neye göre güzel bence güzel değil bin kat daha güzelleri olduğunu herkes biliyor
bence güzel. Kadının aurası yeter. Ama kainat güzeli olacak kadar da waaooow değil yani
@herhangibir1 sen varken bu çirkini seçmişler 😭😭
ya hayiirrr seni sevmeleri gerkiypeduuu 🥺
Wuu kendinden baskasina guzel demisin ilginc 🤣🤣
Ayy guuzuumm kiyamam noldu sana boyle 🫣🫣
@Keremcan2021 kendinden daha guzelş yok ki napsın bana asık oldugy için kör oldu biraz o kadar
@herhangibir1 vayy ben arada kalmiyim ozman yaa dayak yerim simdi sevenlerin arasina girilmezmiss 🤣🤣
@Keremcan2021 tesekkurler
@herhangibir1 nedmek size mutluluklar dugununzde cagirin beni nikah şaidiniz olurum 🤪🤪
@Keremcan2021 turkiyefe yasal degil hollandaya gidebilirsek cagırıeız canim
@herhangibir1 yaa super olur bak cagirmazsazsaniz darilirim hee masraflar sizden ona gore 😘😘
@Keremcan2021 ee zaten karımı en lux sekilde yasaticam insallah 🤪❤️
@herhangibir1 hemm cinsiyet konusnda anlasabilmenize sevindim sen kocasin yani 😝
Hemende kocana sikayet et beni yaa ayip ama aaa
Ne kiskancam bee araniza girsen nolcakki yani bisi batmaz bana 🤣🤣😝
Altima islattim galibaaa 🥸🥸
Yok gulmekten islattim sana ya 🤣🤣
yaa bide gidip sahitlik etmiyorum bunlar torbacı hırsız kapkaccı derseeee dugunu bızarrrtt ❤️😭
@herhangibir1 haha yok ya mutlulugunza engel olmam merak etme her turlu yardimi yaprim ne lazimsa 🥸😝😝💪💪
Benim kainat güzelim sevdiğim kişidir.
Abartılı bir güzelliği yok ama güzel kadin.
neye dayanarak seçiliyor
Çirkin kadın değil şimdi Allah için güzel
Hafiften şopara benziyor
Güzelliği bırak bence çirkin bile
sıradan bir güzelliği var
Güzel de daha güzeli vardı niye bu olmuş
Evet, Kadın çok güzel
evet güzel kadınmış bence
Güzel kadın yalan yok
Her yerde torpil geçiyor
Daha güzelleri orada olmadığı icin seçilmiştir
Daha güzelleri var cidden
Evet çok güzel
Bunlar bizi hiç iplemiyor
ben daha guzelim ln :D
Gayette güzel kadın. Esmer güzeli hemde.
Ben katılmalıymışım sjs
Güzel kadın hakkı var
Kainat güzeli seçilecek kadar değil
Bunları neye göre seçiyorlar acaba djdjdj
gayet güzel kadın
Bu yarışmalar karaktere bakar güzelliğe değil
Türkiye’den giden yok mu artık?
Ne sevişiyordur bu var ya
KS de bundan çok daha güzel hanfendiler var.
Azra akına benziyor bence
Allah var güzel kadın
Kıskançlıklar hat safhada şu an
bu sitede bile tonla güzel kız var :D
Annem daha güzel (şakasız)
annen kaç yaşy
ben daha güzelim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?