Yalı Çapkını dizisinin yeni sezon ücretleri belli oldu. Bölüm başına alacakları ücretler: Afra Saraçoğlu 500 bin lira, Mert Ramazan Demir ise 400 bin lira olacak.
Diziyi takip ediyor musunuz?

Yalı Çapkını dizisinin yeni sezon ücretleri belli oldu. Bölüm başına alacakları ücretler: Afra Saraçoğlu 500 bin lira, Mert Ramazan Demir ise 400 bin lira olacak.
Diziyi takip ediyor musunuz?

Dizi fevkalade güzel. Canım Gülseren Budayıcıoğlu'nun eserlerinden lakin o gün ben, Kızılcık Şerbeti dizisini izlemeyi yeğliyorum. Kızılcık Şerbeti bambaşka bir dizi, yeni sezonda takip ederim lakin Kızılcık Şerbeti bana Yalı Çapkını dizisini unutturdu, umarım Gülseren Budayıcıoğlu'na ihanet etmiyorumdur :D
Her dizide mucize yaşanıyor farkında mısınız evet izliyordum her yerde birbirini sevmeyen insanlar aşık oluyor yaşadım çok iyi biliyorum çok sinirlenmen gerekiyor değişik insan olman şart bilmiyorum izlerim herhalde ama benim ki sınavdı altını çiziyorum doğru bir şey de yoktu karşı taraf sizi arzuluyor bu bunun neresi güzel olabilir bunu 3 kere yaşadım tabiki doğru bir şey yok çünkü bunlar yatmak niyet evlenmek değil evlenmek isteyen öyle mi bakar sana sanki yiyecek gibi
Vaovv dilimi yuttum şu an. 500 bin her hafta yani. Aylık 2 milyon mu ediyor. Benim rezil fakirliğim. O kadarcık parayı bile bir araya getirip hesaplayamamam.😂😂 bende mi oyuncu olsaydım boşuna memurlukta sürünüyoruz
Aslında izlemiyorum birkaç sahnesini görmüştüm sadece bölüm başı çok fazla alıyorlarmış ya ben her ayda 100.000 aldıklarını falan düşünüyordum ne kadar da satmışım
Cevap
46Cevap
Hayır izlemiyorum
Bende hayatimi kurtarayim, kadin olarak ekonomik bagimsizligim olsun, aylik en dusuk 22 bin lira alabileyim diye ömrümü sinavlarla curutuyorum işte. Üstüne bir de evlenince hem meslek hemde ev isleri, cocukta ustumde olacak.(bu ulkede erkekler ne yazik ki ev işi pek yapmiyor ve cocuk pek bakmiyor) bunlarda ustumde olacak. Bunlarin kazandigi paranin yani sira hizmetcileri, cocuk bakicilari da eksik olmuyor. Bizde işte aylik en dusuk memur maasi da olsun da farketmez diyoruz. Hem disarda hem icerde çalışıyoruz. Adamlar hayatlarini yasiyor. Cocuk doguruyorlar bakmak yok, ev isleri desen yardimci var. Hayat bunlara güzel
Memur olmak pek maktıklı değil şu zamanda
@Pokerrface bizim gibi sıradan halk , okumayıpta ne yapsın?
@Medicinedoctor00 önce okuyup öğrensin sonra girişim yapsın
@Pokerrface girisimden anlamam, ticaretten anlamam, sosyal medya ya da internet islerine e ticaret vs dedikleri seylere kafam basmaz. Memur cocuguyum, memur kafam var. Her ay hesabima maas yatmazsa ben bu isleri yürütemem. Bana istedikleri kadar sermaye versinler batırırım. Yani benim kendi parami kazanmam icin devlete atanmaktan baska, her ay artik kac bin liraysa o kadar maas yatmazsa ben yapamam. Oyuncu vs zaten olamam. Bir taraflarimi da açmam. O yuzden benim icin ve benim gibiler icin en temizi bu sekilde, okuyup atanacaksin.
Memur olmak istiyorsan ol canım. Garanti maaş işine bakarsın. Herkes anladığı sevdiği işi yapsın. Doktor musun?
Abla öyle bir yazmışsın ki bir yerde "En sevdiğim yiyecek memur böreği (simit) demeni bekledim :(
Bu da seks sahnesi çeke çeke parayı buldu ha. 😃 Çok itici bir kız kendinden hoşlanmıyorum. Senelerce okudum, atandım yıllık aldığım para bu kadar etmez. Okumak değil tek sorun çok çok ağır işlerde çalışanlar var onlar benden de az alıyor. Yazık gerçekten.
Bir öğretmen bunların ayda kazandığını birkaç ayda kazanamıyor ve işin kötü tarafı bunlar öğretmen konumuna geliyor
İşte o öğretmen benim
Gayet iyi anlıyorum sizi
Yıllarca okuyup baş patlatan doktorlar bile bunlar kadar kazanmıyorlar. Ne yapıyor bunlar bu parayı hakkedecek insanlar saf gerçekten izlemeyin şu dizileri kazanmasınlar. Kaliteli diziler olsa bari kalite sıfır
Sadece diziden kazansalar iyi, Instagram da her gönderilerin de de bu kadar kazanıyorlar. Bizde 3 kuruşun hesabını yapalım. Bir Doktor vs bu kadar kazamazken bunların bu cahil halleriyle bu kadar kazanması içler acısı. Bizim sayemizde ama.
Bu dizi benim midemi bulandırıyor.
Bir oyuncu kendini kanıtladıktan sonra yüksek miktar da para almalıdır. Sadece dizileri ve kendileri popüler olduğu için değil.
Biz dizide oynayamayız göbek desen var basen desen o da var kim dizide oynatır bizi ama kıskanmayın siz de vücut çalışın siz de dizilerde oynayın kendimizi eleştirelim biraz ya
Adamlar keyfine bakarak, yeri gelip en güzel/yakışıklı insanlarla dalgsına bakarak para kazanıyor
Dünya mı adaletsiz insanlar mı a*pt*l anlamadım . d
Set ekibide işte günlük çorba parası çıkarıyor. Yazık asıl emek verenlere hiçbir zaman değer verilmedi bu dünyada
Saçma sapan diziler izlemiyorum hele ki ucuz senaryolu ve şişirilmiş oyuncuların olduğu hiç bir Türk dizisi görmek bile istemiyorum
İzlemiyorum, midemi bulandırıyorlar. Afra popülerleşince iyice bozdu kendini. S*lak s*lak havalara girdi. Soğudum ikisinden de.
Oyunculuk konusunda ekol olsalar tamam ama o dizide bir dev var mesela Çetin Tekindor gibi eğer onlardan az alıyorsa ayıptır günahtır
Bu nr abi bunlar çok faydalı bişeu mi yapıyolar salkça dizler alınan paralars bak Allah akıl fikir versin
Mert niye afradan daha az alıyor. Oyunculuk desen daha iyi afradan ve dizi izleniyorsa mert için izleniyo
İzlenmeye değer bir dizi asla değil. Hatta tv de izlenmesi gereken hiçbir dizi film vs yok bence. Tek bilgi yarışmaları..
"Bir ülkede akıl ve sanattan cok servete deger verilirse bilinmelidir ki, orada keseler şişmiş kafalar bosalmistir."(Nietzsche)...
ayda 2 milyon yılda 24 milyon sponsorlar reklam klip belgesel gibi ek çekimler kısaca 30 milyon iyi para hemde bu yaşta
Afrayı net beğenmiyorum. fizik olarak , oyunculukta kopyalama yapıyor yaptığı atar gider mert olsam bırakırım diziyi. ezik göğüslü çok kız var.
Korkunç rakamlar ya. O kadar dirsek çürütup doktor veya profesör oluyorsun bu kadar kazanamiyorsun. İzlemiyorum
O gün sanırım kızılcık şerbeti dizisi var onu izlerim
İQ su düşük bir toplumun sıradan bireylere çuvalla para kazandırması..
1 haftada kıllı surat bir adamın ve şişik yanağın aldığı paraya bak aጠk ya
Bu haberi dutan genç kızlar defteri kitabı atar bi kenara. Niye okusunlar ki?
Paralara bak ya biz ömür boyu çalışıyoruz o para icin
İzlemiyorum. Afra çok aşırı itici bir tip oynadığı hiçbir şeyi izlemem
TV izlemiyorum. Aynı tema, yüzlerce saçma sapan diziyle dolmuş hep.
İkiside eş deger unlu gibi mert ramazan niye dusuk aliyor acana
Yuh diyorum. İzlemiyorum. Saçma bulmaya başladım.
iyi bari en azından birileri araba alabiliyor
Niye afra daha çok saçma bu kız iyice şımardı mert'de aynı işi yapıyor ve başrol 😒
Bir iki bölümünü izledim, Allah bereket versin 🤗😃
Bu tarz dizilerin gırla izlendiği ülkemde oyuncu olup paraya paraya dememe fikri. Çık aklımdan..
Çok para alıyor oyuncular haketmiyor bence o kadar para
para bu kadr kolay kazanılmamalı
yerin altında kömür çıkartan işçilerin hakkı nedir o zaman?
İzlemiyorum ve bunları görünce her şeyimin boşa gittiğini düşünüyorum xd
Çok saçmaladı. Ama bizimkiler dram Queen sevdiği için yine izlenecek:/
Parayı biriktirsinler bence, muhtemelen dizi bütünce işsiz kalırlar
Yuh aq.. millet yıllarını masa baslarinda harcasin şu parayi kazanmak için bunlar 2 saatte alsın.
Türkiyede o kadar s. alak var ki bunları ilah gibi yüceltiyorlar birde
İzliyordum ama artık pek sarmıyor
Yeni sezonda bir göz atarım olmazsa yine izlemem
hep oyuncu olmak istemisimdir hep cok maas veriyorlar hep rhaat güzel is yaparken egleniyorusn ve berbat bir dizi sürkeli aldatilma kadini mal görmek
öpüsmeyende varki
Abi bu paralar böyle şeyler yerine daha farklı şeylere harcanmali bilime mesela
İzlemicem sırf bunlar para kazanmasın diye.
Ohaaaa mk ohaaaaa bir sene de kazanamadığımız parayı bunlar bir bölüm basına alıyor boyle adaleti skm
Hayır izlemedim izlemememde ilgimi çekmiyor.
İzlemiyorum ama bunlara bu para nereden akıyor
Reytingler ve reklamlar
Evet reklamlardan ama yinede abest olan ücretlerde mevcut gerçi yurtdışınada yayın yapılıyor
Faha izlemem bunlara bu parayı biz veriyoruz
Daha da izlemem artık
Izlemiyorum izlemem de bu slak diziyi 🤢
İnsanlar ne paralar kazanıyor ha
Dizi izleyecek boş zamanım yok.
Bunların neyine o para ya
Yok izelemwm ben saçma şeyleri izlemem
Yes 🙌 izliyorum bugün devam ediyorum:)
şu piyasada dönen paralar bak abi ya
Bu saçmalığı kim izliyor cidden şaşıyorum.
Başroller eşit para almalıydı. Çok saçma
Yuh paralara bak ya şaka gibi
Aptal dizileri izlemem. İzleyende gözümde aptaldır
Ikiside başrol oyuncusu ne alaka ki farklı paralar
İzliyorum bekliyorum zaten başlasın diye 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?