
Ünlü oyuncu Fahriye Evcen, 37. yaşının gelişini Barbie konseptli bir doğum günü partisiyle karşıladı. Partide en dikkat çeken detay, doğum günü pastası oldu. Siz pastayı beğendiniz mi?

Ünlü oyuncu Fahriye Evcen, 37. yaşının gelişini Barbie konseptli bir doğum günü partisiyle karşıladı. Partide en dikkat çeken detay, doğum günü pastası oldu. Siz pastayı beğendiniz mi?
Pastaya "fotoğraf" koymak sıradan bir olay garip değil herhangi bir insan koysa konu olmazdı ama bunlar ne yapsa çok çiğ durduğu için evet kötü. Tek vizyonu görgüsüzlük olan bir çiftften öte bir şey göremiyorum. 🤔 Hayatlarının her alanını reklam malzemesi yapıyorlar ve bunu ticarete döküp satıyorlar eee o zaman eleştiri almayada ses çıkarmayacaklar. Marketten aldığımız her malzemeyi beğeniyormuyuz? Reklam malzemesi olmak istemiyorlar mı zaten 🤔 😂
Aramizda 5 yaş varmış dogum günü kutlu olsun o zaman kadının kendi doğum günü kendi pastası istedigi gibi yapar bunda sacma sapan durum aramak niye o konusanlar ağır işsiz olduğu için konusuyolar beyin ile konuşmuyor olmayan şeylede konuşamazsın zaten
Cevap
24Cevap
Normal pasta işte.
Pastayı eşi yaptırmış olabilir belki ya da ailesinden birisi bu organizasyonla ilgilenmiş onlar karar vermiş olabilirler..
Bilemedim olabilir yani her şeye de laf atmamak lazım.
şimdi işsiz gibi birinin pastasını nasıl olduğunu mu tartışıcaz?
Çok güzel ben beğendim çok şanslı kadın ya eside çok şanslı ya çocuklarıda şanslı böyle anne babalari olduğu icin
Çok konuşuldu derken? Kim konuştu bunu mesela? Kim kime anlattı da sen bu veriyi edindin?
Hayır konuşan her kimse işi gücü yok mu?
Nasıl 37 😳 Hiç göstermiyor... Ayrıca kendi doğum günü pastasını da bırakalım kendisi seçsin :D kendini mutlu ettiyse ne güzel
Hayır kötü değil kendi pastası değil mi istediği gibi yaptırır. Ayrıca kendisi çok güzel maşallah kadınaa
Belki sürpriz yapılmıştır, olmasa bile farklı şekilde kutlamak istemiştir. Güzel bir hatıra olarak kalır.
Ya bunlar ne itici bir çift. Gerçi çift olmasalar bile iticiler ya neyse.
Varoş bi havası var pastanın😅 ama fahriye hep çiçek 🌺
Kadin nice 20likleri cebinden cikarir canli halide harika bebekte bi kac kere gordum 🧿🧿
18 yasinda fahriye evrenden daha yaşlı duruyorum paranın gücü adına
Bu çift neden hiç görmemiş gibi hareketler yapıyor bilmiyorum.
Ayyyy kezban bu ya nasıl vizyonsuzluktur bu barbie ne ya kaç yaşındasın
Hiç samimi bulmuyorum bu kadını da kocasını da
Aa paraya nasıl kıymışlar? Bunlar baya pinti diye biliyorum. Ama sponsorlar yapmıştır kesin..
Ya bir insan kendine neden doğum günü partisi yapar ki
çoçuksu geldi bana ya kendi fotosunu koymak ne shsgsgsg
Gözlerini badem göz mü yaptırmış çinli gibi olmuş iyice
37 değil de 18 yaşına basıyor sanki ne abartılı kutlama Allah'ım ya neredeyse 40 yaşında koca kadının doğum günü kutlamasına bak kendini hala 22'lik sanıyor sanırım
Gayet mantıklı bence çok tatlı olmuş çok güzel bi kadın
Yaş 37 ama çok tatlı güzel ya kadın olasak ben bile aşığım ona
Keyfi istemiş yapmış kime ne? Maksat gülüp eğlenmek değil mi 😃?
Kadın güzel arkadaş. ben olsam duvarlara afiş bile bastırırdım. Güzelliğimi milletin gözüne gö7üne sokardım
Banane elalemin pastasindan gariban pasta mi alabiliyor d
Şimdi burada çok tatlıyım beni yemek istermisin mesajı yatıyor hepiniz benden bir dilim aldınız ne kadar tatlıyım değil mi :D narsist bir tavır bence
Gereksiz bir detay doğumgünü de öyle
Guzelmis kendi begendiyse kime nee
bu cift cok demode ya dfnfdjhldf
Hayallerimi başkası yaşıyor dermisim😄
Normal. Başka neyin resmini koymalıymış ki.
Kendi tercihi kime ne
Kötü bk gibi bnce ergen mi ya
37 mi ben benden küçük sanıyordum bunu 🙄
Kendi doğum günü koyabilir doğal olarak
kimin resmini koyacaktı ki : )
ben beğendim
Naparsa yapsın, bu bize neden sorun oluyor ki
Koysun kadın istediğini yapsın iyi de yapmış
Ben bu yaşta 25 yıl yaşlandım kadın hâlâ erik
12 yaşındaki çocuk pastası gibi
Bu bence ağır bir psikolojik sorun
ya söylemek istemiyorum ama çok varoşça
Kendi doğum günü sonuçta sakınca yok
Bir ton masraf etmiş estetik şu bu :) normal koyar
Burak'taki baba kilosu on numara lan
Çok zarif bir kadın 🫶
Kendi doğum günü ve kendi tercihi. Güzel olmuş.
Paranın gücü işte kim der bu kadın 37
Bu kadın harika bence
Kötü bir şey değil de ne ara 37 oldu
Para bol hayat onlara güzel
Kimi koyacakti onun doğum günü ne saçma sorular
Gereksiz olmuş
Adı üzerinde kendi pastası?
sevimsizler bunların kazandığı para hak mı
Garip
Pek güzel olmamış ya
Çok abartılı olmuş
Senin mi koyması lazim
Kimi koyacaktıki?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?