Kısmetse Olur'u pek takip etmesem de sosyal medyada sürekli önüme düşüyor. Ben de merak edip bakıyorum.
ElSed çifti çok konuluşmuş. Sen hangi çifti beğeniyorsun?

Kısmetse Olur'u pek takip etmesem de sosyal medyada sürekli önüme düşüyor. Ben de merak edip bakıyorum.
ElSed çifti çok konuluşmuş. Sen hangi çifti beğeniyorsun?

Ben dışarıda bu kadar çok okumuş, becerikli, yetenekli, kendini geliştirmiş, kaliteli ama iş bulamamış genç varken hiçbir vasfı olmayan insanları ünlü edip oturdukları yerden para kazanmalarını sağlamayı reddediyorum.
İzlemiyorum.
İzlettirmiyorum.
Ve hatta yanımda geyiğini dahi yaptırmıyorum.
Az önce buna benzer bir soru daha cevapladım.
Kurgu olduğunu zaten farkındayım da insan tipleri dengeli koyar bari. Cast ajansından erkekleri seçen kimse ya körmus ya da para almış.
Şu tiplerden daha yakışıklı tonla adam bulurum. Bunlar kızların yanında çok tipsiz duruyor. Yakışmıyorlar.
Cevap
10Cevap
Anlık çoğu erkeğin kafasında çaldığı müzik sjdjdjjdksdkdj
Saçma sapan bir program ya. İzlemem, izlemeyi de düşünmüyorum
Böyle saçma programları izlemiyorum... bunlar bildiğin oyuncu senaryoya göre oynuyorlar...
Kısmetse Olur'un ilk sezonu hariç hiç birisini izlemedim. O tadı alamiyorum çünkü
Hiç izlememiş biri olarak elifi o kadar çok gördüm ki bu bilinirliği iyi kullanırsa oyuncu olur
elif ve sedat favorim ikisi de başlarda kötü bi çiftti ama şu an kendileri gibi davranıp daha rahat olmuşlar simge aglasın
İzlemiyorum fakat öyle programlardan düzgün bir ilişki çıkmaz
Kısmetse olur izleyenin zeka ve bilgi seviyesi... ekte 👆
Bu tür programlardan nefret ediyorum
İzlemiyorum gereksiz bı evlilikte programı
Evlilik*
Cidden bunlari izleyen var mı 🤦♂️
Ben kısmetse olur izlemiyorum.
İzlemiyorum kısmetse oluru
Kısmetse Olur’u izlemeyi tercih etmiyorum.
elifi beğeniyorum
Elif kim Sedat kim bunların amacı ne
Elif e gene yazık olacak. Sedattan bı halt olmaz
sacma bence
İzlemiyorum ki onu
İzlemiyorum
Hiç izlemedim 😛
Sediğii sürece zor değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?