Yıldız Tilbe: "Yer çekimi diye bir şey yok, Newton’a inanmak zorunda mıyım?" dedi!' Sizce haklı mı?

Yıldız Tilbe: Yer çekimi diye bir şey yok, Newton’a inanmak zorunda mıyım? dedi! Sizce haklı mı?

Şarkıcı Yıldız Tilbe, sosyal medya hesabından yaptığım paylaşımda: "Bence yer çekimi diye bir şey yok, olsaydı hiç kimse ve hiçbir şey yeryüzünde duramazdı, yerin dibine geçerdi. Her şey, güneş nasıl havada duruyorsa, gezegenler nasıl yerinde dönüp, duruyorsa, bizde öyle duruyoruz. Yerçekimi nasıl olsun, yer niye çeksin, çekse böyle mi olur? Her şey birbirini gayet itiyor bence, bir çekim değil de itim gücü var. Bence yer de bizi itiyor, gök de. Farkında değiliz, yoksa yürüyemezdik. Kuşlar, uçaklar uçmazdı. Newton'la aynı fikirde olmak zorunda mıyım?" dedi.

t24/yildiz tilbe

Yıldız Tilbe: "Yer çekimi diye bir şey yok, Newton’a inanmak zorunda mıyım?" dedi!' Sizce haklı mı?
Cevapla