Roman vatandaşlarımız çok iyi değil mi? Çok Yardımseverler her işe koşuşturuyorlar?

Deprem oldu diye alay ediyorlar utanmadan roman aç oynayalım diyen kızlar

bir de 1999 depreminde cesetlerden altın toplamışlar nasıl bir ırk zaten normal zamanda tırknakçılık yapıyorlar yakalanınca utanmadan memelerini popolarını açıyorlar nasıl bir bela bu çingene soyu

Roman vatandaşlarımız çok iyi değil mi? Çok Yardımseverler her işe koşuşturuyorlar?
Cevapla