çocuğun konsepti bu gününüz kötü mü geçiyo hadi iyileştirelim diye videolar atıyo ve bizi bicepsleriyle falan etkilemeye çalışıyo
ve maalesef başarıyo ben buyum bu kadarım
neyse bu kısmı geçersek ben bunlardan sıkıldım açıkçası. böyle vücut sergileyenler mi dersiniz üstsüz bi şekilde yemek videoları atanlar mı dersiniz bi durun artık erkekler ya. bazıları yemeğin ırzına bile geçiyo artık şunlara biri dur desin birazcık utansınlar falan istiyorum da yok
Hala böyle düşünceli ve iyi kalpli insanların olması umut verici değil mi?
Akıldan ve karakterden önce vücudun etkileyici olduğunu düşünüyorlar kendileri öyle düşünüp ilgi gösteriyorlar çünkü. Birçok kişi de bunlara prim veriyor maalesef.
Kişilik & Karakter konusunda 10,8b cevap paylaştı.
Kesinlikle. İyiler hep vardı , varda olacaklar. Sadece kötüler daha çok ilgi görüyor. Arz ve talep her şey buna endeksli. Niyetler ve istekler ne zaman doğru orantılı şekilde adım atmaya başlar. İşte o zaman taşlar yerli yerine oturacaktır.
Evet, umut verici şeylere odaklanmalıyız ama paylaşımlar bazen farklı yerlere çekilebiliyor. Herkesin tarzı, kendini ifade etme biçimi farklı elbette. Ancak gösteriş yerine samimiyete odaklanan içerikler çoğu zaman daha etkileyici oluyor. Sana iyi gelen şeyleri seçmek ve negatif olanlardan uzak durmak en iyisi. Sosyal medyada biraz daha seçici olmak, huzurunu artırabilir! ✨ 😊
8 sene spor yaptım, ergenlik dönemim hariç hiç kol kasımı ya da vücudumu atmadım bir yere. Etkilenirsen durmadan atar doğal olarak. Hem etkileniyorsun hem de bir durun diyorsun😀
şimdi şöyle bu abiden bağımsız (bu maalesef günümü güzelleştiriyo) sürekli kaslarıyla şov yapanların çoğunun aklen eksik olduğunu düşünüyorum. yazdığım gibi üstsüz bi şekilde sapıkça hareketlerle yemek videosu atanlar beni delirtiyo cidden etraflarında da mı yapma etme diyen yok anlamıyorum. ya da sabah rutini diye video atıp erotik hareketlerle seksi olduğunu düşünenler falan... hepsi korkunç. ben her zaman kassız olsa da akıllı dümdüz komik hafif kafadan kırık erkeklerden yana olcam
ya fitness modeliymiş işi budur diye ya sadece hangi hadle diye kızıyorum ayrıca evet eleştirir ama kendi beğendiklerime de sahip çıkarım zaten böyle olması gerekmiyo mu... erkekler kapatılsın ama benimki değil gibi gibi bu beni s. lak yapacaksa yapsın
Yanlış bir bakış açısı biraz akıllı ol. Başkaları yaptığında rahatsız olduğun şeyleri sevdiğin kişi yaptığında hoşuna gidiyorsa adil olamazsın. Şahsen kızların yapmasından hoşnut olmadığım bir şeyin sevgilimin yapmasını istemem. Çünkü belli bir kriter çizgim var, sevmediğim bir şeyi o yaptığı zaman imtiyaz gösterirsem kendimden ödün vermiş olurum.
niye adil olayım ki... imtiyaz göstermeyeceksem diğerlerinden ne farkı kalır onun. benim kriter çizgim yok beyim nasılsa kriterlerim o olur şaka maka varsın ödün verelim ya. erkeklerin tribinden hoşlanmıyorum mesela ama varsın atsın çekmeyeceksem neden birlikte olayım ki
İmtiyaz başka konularda gösterirsin, genel rahatsız olduğun bir şeyi o yaptığında değil. Ben sakız çiğneyen kız sevmem mesela itici, şimdi sevgilime imtiyaz mı göstereyim bu konuda? Rahatsız oluyorum yapmasın yani.
sakız çiğnerken okuduğum için patladım smssöössö göster ya gerekirse cak cak çiğnesin ne var. ben daha karakteristik özelliklerden bahsediyosun sanmıştım. böyle şeylere girersek ağız şapırdatmadır vücut kıtlatmadır işin içinden çıkamayız
Hayır göstermem, rahatsız olduğum bir şeye neden imtiyaz göstereyim. Ona göstereceğim imtiyaz zaten sevgimdir. Kimseye vermediğim sevgiyi o alıyor, en önemli köşeye oturuyor bundan büyük imtiyaz mı var?