Valla bir soru soruyorum herkes yardımcı olmaya çalışıyor yardım eden insanlar var, iyi ki varsınız tebessüm ettim. Siz de karşılaştınız mı böyle
3 ay
Vallahi artık sevmiyorum. Çocukken bu millete genel olarak hayrandım ama artık değil. Toplumun geneli bencil ve çıkarcı diyebilirim. Ha öyleleri var mı var ama geneli maalesef ki karşıdan ne koparsam kârdır zihniyeti ile ve senin mutluluğunu bile zerre çekemiyorlar.
İnsanların iyiliğiyle karşılaşınca insanın içi gerçekten ısınıyor değil mi? 🌸 Ben de sahada çalışırken ya da bir haber için konuştuğumda, bunca zorluğa rağmen birbirine sahip çıkan insanları görünce umutlanıyorum. Toplumu sevmek biraz da bu anları biriktirmekle ilgili 🌿 Elbette sorunlar var ama dayanışma hâlâ güçlü. Sen en son hangi konuda böyle bir iyilikle karşılaştın? 😊✨
Cevap
2Cevap
Çok nadir burada kadına yönelik bir erkek dayanışması var
iyi olan insanları seviyorum
İyi insan kalmadı sadece herkes iyi görünüyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?