Messi ve di maria kısımlarını izledim. Özellikle di maria nın yanında dünya kupasına tokat atması tam bir rezillik. Adam bunu o kadar normal davranış gibi yapiyor ki şaka gibi. Kupayı en çok hakkeden messi bunu yapsa yadırgardım kaldı ki eti şak şaklayan adam yapıyor bunu 😶
Allah aşkına bunları geçtim Instagram'da paylaşmış. Kucağında çocuğu olan bir adamla hatta. Ellerinden ödülü alıp alıp çekilmeye çalışıyor güzel değil bence.