
Yasak Elma dizisinin son bölümünde bir doktorun hemşireden çay istediği sahne sosyal medyada gündeme oturdu. Dizi için 'YasakElmaözürdile' etiketi açılırken tepkiler de beraberinde geldi. Doktor, hemşireden çay isteyemez diyenler tepki gösterdiler.

Yasak Elma dizisinin son bölümünde bir doktorun hemşireden çay istediği sahne sosyal medyada gündeme oturdu. Dizi için 'YasakElmaözürdile' etiketi açılırken tepkiler de beraberinde geldi. Doktor, hemşireden çay isteyemez diyenler tepki gösterdiler.
Kesinlikle o tepkiler haklı çünkü hemşirelik çok kutsal bir meslek. Bende tıp fakültesinde okuyan biri olarak söylüyorum hastahaneye gittiğim zaman bir hastanın tanı tedavisini doktor yapar ama tüm süreçlerde hasta o hemşireye ihtiyaç duyar en basit iğne işleminden tutunda ameliyata kadar. Ben şahsen tüm insanların bu kadar ihtiyaç duyduğu bir mesleği bu kadar küçültülerek lanse edilmesi çok saygısız ve terbiyesizce buluyorum
İzlemedim o yüzden fikrim yok. Bu gibi dizileri zeka seviyesi düşük kitle izliyor
Müthiş bir analiz
@DreamGhosters cidden öyle ama. Bu tarz diziler o kadar çarpık, o kadar gereksiz ki, ancak beyni boş kitle keyif alabilir.
Toplumu uyuşturmanın interaktif yöntemleridir dizi magazin spor (futbol vs) ki cahil halk post modern köleler vs kolezyumlarda ve amfi tiyatrolarda eğlenen dedeleri neneleri gibi vakit geçirsin ki birileri bunların sırtından uçuk kaçık bir hayat yaşayabilsin
Haftanın 6 günü post modern kölelik 1 günüde suni eğlence gerçek sorunları unutturma vakit geçirtme detoksu günü
@DreamGhosters bir kitle vardır, büyük çoğunluğu uyutarak saltanat kurar, bir kitle de vardır uyuyan büyük çoğunluğu uyandırmaya çalışır. Biz 3. Gruptayiz ama uyuyanlar bi türlü uyanmak istemiyor.
Olan bizede oluyor varya yoksa iyi niyetten geçtim artık canları cehenneme ama arada bizde yanıyoruz yoksa hiç umrumda olmayacaklar. He birde şeytanlığım tutsun o saltanatçı kitle gibi olayım iki dere arasında bütün gün susuz mekik dokuturum bunlara, ALLAH korkusundan kimsenin hakkına girmek istemiyorum. Yahu Hayvan eğitmek bile bunları akıllandırmaktan daha kolay. Birde eskiden diplomasız cahil vardı şimdi diplomalı cahiller çoğaldı diploması var diye cehaletine toz kondurmuyor
@DreamGhosters tamamen aynı fikirdeyim
Belki o hemşire ile samimidir ve samimiyete güvenip istemiştir. Yani bence fazla büyütülecek bir şey yok.
Yasak elma başlı başına saçma bir dizi. Tepki çeken sadece hemşireden çay istenmesi mi olmuş? Sultan birinci Halit harem kurmuş, karısı kocasına sevgili buluyor, aldatanların haddi hesabı yok ve sadece hemşire sahnesi tepki çekiyor. Bayağı ilginç. 😒🤷🏻
Teşekkür ederim. 😊
burada sınıflama lanse edilmiş kesinlikle tepki gösterilmekle haklılık payı var. Hiçbir kurumun hiçbir mensubunda üstünlük söz konusu olamaz. Rtük diziyi yayından kaldırmalı
Cevap
37Cevap
Tepkiler tamamen haklı. Hiçkimseye işinin getirdiği sorumluluklar dışında bir iş yaptırılmaz.
O kadar sahne var saçma buna mı tepki göstermişler?
Tepki gösterenleri Apt*l sürüsü olarak görüyorum :D Bu şey gibi Doların 5 tl den 18tl ye yükselmesine tepki göstermeyip 17 tl ye düşmesine sevinmek gibi. Hani onların aklı ile bunların aynı. Şu dizide gözünüze bir tek bu çarptı yani. O kadar sal*kça şey varken bu yani hemşireye çay getir demişler oooyy TR de mantıklı bir hareket beklemek yanlış haha
Bunun hükümetle siyasetle ne alakası var bazen bazı doktorlara bunlar hemşirenin bir görevi olarak görüyor yapamadı zamanda olay başka şeylere dönüşüyor bu sıkıntılara yaşayan bir sürü hemşire var bunu birilerine hatırlatmak sizi niye bu kadar rahatsız etti
Daha alt eleman değiliz asla hemşireliğin meslek tanımı farklı doktorluğun farklı biz ekip arkadaşıyiz. Evet gerektiğinde tabiki arkadaş olarak çay getiririz ama bunu bizim görevimizmis gibi gösteremezler. Saglik Sisteminin en önemli ayağıdir hemşire bir umarım bunu görmek zorunda kalmazsiniz
Belki onların hayatında en büyük sorun bu konuları saçma sapan yerlere cekmenizde ki amaç ne? Statü olarak alt eleman olmaktan bahsetmişsiniz sizin ki ne?
@Nwo_666 bu diziyi izleyenlere niye laf ediyon knk boş ver
Ancak annen izler öyle dizileri
Ben hemşire değilim uzaktan yakından alakam yok sadece 30 yaşına yaklaşmış bir adamın vasfı ne onu merak ediyorum
Kesin öylesindir. 30 yaşına gelmişsin...
Lütfen istek atma yüksek vasıflı insan
Etme
Hemşirelere alıngan demişsin ama sen bir mühendis olsan ve sana çay getir muamalesi yapılsa bal gibi de sinirlenirsin çünkü o senin işin değil arkadaşım
Bu diziyi izleyenlerin tek takıldığı şey bu ise durum gerçekten dramatik bir hal almıştır.
Birilerini öldürüp biraz yatıp çıkan iş adamı, para için yılan gibi bir o yana bir bu yana kıvrılan ve kadınlık onurunu ayaklar altına alan kadınlar, insanlara tepeden bakan kişiler, başkasının kocasını elinden almaya uğraşan kadınların olduğu bir diziyi izleyip sadece tepki gösterdikleri buysa helal olsun.
Bu arada doktorun hemşireye çay getirmesini emretmesi de ayrı bir yanlış tabiki.
Dizide adam harem kuruyor ve sonra cariyeler arasında kavga çıkıyor. Ona tepki göstermedilerde hemşireden çay istenmesine mi tepki gösterdiler.
@Yaren4477 kadınların aşağılanmasını kabul edince yine aşağılanmış oluyorsun ama
Bir şeylere tepki göstermeye yer arıyorlar bence o kadar saçma sapan sahneler var hiçbirine dikkat etmiyorlar hemşirenin çay getirmesi mi olay oluyor çok saçma
Hay mkkkk ya lannnnn ülke alabora olan gemi misali, tetis denizinin ardılları olan akdeniz karadeniz egedenizi marmara denizi içinde resmen batıyor, milletin derdine bak. Ben depremlerin neden bölgemizde şiddetli olduğunu ve nasıl şiddetlerini azaltacağımı buldum cimere şuraya buraya yazıyorum dönen yok ama milletin derdine bak. Beter olun lannnn, Gider Arabistan levhasından ülkenin batışını izlerim
İnsan neden egosu bu kadar yüksek bir varlık, şuna şu kadar tepki verecek kadar kendini dev aynasında görmek herşeyden önce hizmet sektöründe görev yapan insanlara saygısızlık. Herşeyi niye bu kadar abartırsiniz ki
bir tv dizisinde olan her şey kurgudur ve gerçek hayatla bir bağlantısı yoktur
onun için de eleştirmek tepki göstermek yersizdir
doktor dizilerinde veya askerliği konu alan dizilerde hayal ürünüdür sadece bir senaryodan ibarettir
askerde benden komutan seker getirmemi istedi. bir de er askeri yollayip beni cagirdi ben cavusum. inanin duzgun bir askerdim. bu yaptigi kirici ve yanlisti. uygun degil tabiki boyle seyler
kisisel seylere taleptr bulunamaz. ancak gerxek hayatta tanisiktirlar yakin arkadas falan boyle iliskiler olabilir.
Çaycı muamelesi yapio hemşireye haklı tepki almakta
Hayır, haksızlar. Sahnenin devamını izlemeden triggerlanmışlar. Hemşireye öyle söylüyor olabilir, fakat sonradan çaycı çayları getiriyor.
Profesörüm Türk dizilerinin kendisi deli saçması ztn şaşırmıyorum böyle şeylere
Adı üstünde film sahnesi. Gerçekliği yansıtmıyor. Milletin ortalığı kaldırmasına gerek görmüyorum.
ya annem benden de çay istiyor bana da hashtag açın nolur xd dizi zaten absürt buna mı takılmışlar :d
Bu zırva dizileri ciddiye alanı da, izleyeni de, bu dizileri çekeni de, oynayanı da.. Anlayamıyorum :D
O kadar olay oluyor kimsenin sesi çıkmıyor, buna mı tepki gösteriyorlar. Komik..
Bu adam yıllardır anlatıyor bu dizilerin bktanlığını ama dinleyen kim...
Hiç izlemedim bilmiyorm ya merak ettim şimdi..
Tamamen haklılar doktorlar hemşireleri hizmetçi gibi görüyor ülkemizde
Hahahahaha hemşire mi:) demek çay istenmesine mi bozulmuşlar ah yavrum ah;)
Hemsıre de 4 yıl zaten çay demleyip getir götür için okuyodu ztn vasıfsız yasak elma kadınları.
Denk gelmedim ama emir mi verilmiş dizi icerisinde geçmiş olabilir çok fazla mi hassas davraniliyor
Doktorlarla diğer sağlık çalışanları arasında şey yapmaya çalışıyorlar
Dizide o kadar ahlaksızlık dönüyor bu mu battı gözünüze
Normalde isteyemez. Ama doktor hastane sahibi olduğu için böyle oldu.
Dizi zaten aşağılıklarla dolu nolmus birini asagalamislarsa haahah
Bu dizileri izleyenler neyin kafasını yaşıyor acaba
Dizileri izlemediğim için bilmiyorum ama çalışma yasasında da bu böyledir. İş/görev tanımınızdaki işler dışında başka bir iş kimse yaptıramaz
Abartmışlar. İster niye istemesin? Art niyetli bakmamak lazım.
Bütün sahneleri saçma zaten
ne oldu eline mi yapıştı. istemiş samimidir müsaittir. ne kadar cok abartmayı seviyoruz.
Neden bu kadar abartıyorsunuz tepkiye hiç gerek yoktu
Haklı, Hemşire çaycı mı mk, bunu yazan senaristin...
haklı ama bir şey diyemiycem hayatın gerçekleri. Hemşireler hor görülüyor
Çay mı istemis... ben genelde iliski istiyorlar biliyordum... Çay ne ki
Çay istemesinde bir şey yok ki. O da çaycıya söyler yani çay ocağında telefon yoksa doktor odadan mı "çay" diye seslensin?
Bu dizide Bi bitmedi çok saçma zaten
Bunların hangisi yasak yahu 😀
@Sadbut_true aynen kim kime yürüyor belli değil
Hahaaa doğru tespit
@Sadbut_true aynen :)
👍👍👍👍
Zaten bu diziyi izlemesinler bir zahmet.
Neden böyle şeylere takılıyorlar anlamıyorum.
Yazar bilmiyorsa hiyerarşiyi açıp sorabilir di nasıl oluyor diye?
Neyse..
Bu diziyi izleyenin beyni yok
İzlemiyorum iZleyenlerde beyninden sorunlu
çok abartılmış bir şey. sanki gerçekte bunu yapan yok. belki araları samimi. doktorlara düşen hemşileri göstermelilerdi tabi
Elma yasak olursa böyle olur
O dizi yasaklansın. Aile düzeni bozuyor
Çayı hademeler getirmez mi ya ben öyle biliyordum
Haksizlar turkiyede her boka linç ediyolar zaten
Askerde bunun bin katı yapılıyor
Askerlere yazık değil mi niye
bence biraz abartilmis lincler, o sahne hic hos degil ama ne biliyim o kadar abartilcak sey varken turk dizilerinde bunu secmeleri bana cok alinganca geldi :D
Ya topşum aptal bayağı aptal, sanki devlet koruyorda sıra geldi filölere, dizilere. Allah akıl fikir versin
TV ler artık ahlak dışı ve yanlış toplum kurallarını herşeyi normalleştirdiler bunun için çabaladılar ve başardılar. Bunu mu garipsediler şimdi
yav bu millete de yeter ki linçlik ekmek çıkşın. Hiç affı yok. Konu her ne olursa olsun. Toplumca sıkıntılarımızı bu şekilde yansıtmaya bayılıyoruz
Yoo değil. Öylesine istemiş dizi alt tarafı
İzlemedim
O diziyi sevmem izlemedim bilmiyorum 🤷♂️
Haklı
fazla abartı geldi
Haklı bence
Doktorlar stresli çalışıyor çok normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?