Ömür Gedik: "Herkesin et yemesini istiyorum ama hayvanlar ölmesin" dedi! Sizce bunun için ne yapmak lazım?

Ömür Gedik: Herkesin et yemesini istiyorum ama hayvanlar ölmesin dedi! Sizce bunun için ne yapmak lazım?

Uykusuzlar Kulübü programının konuğu hayvan hakları savunuculuğu ile ön plana çıkan, yazar ve şarkıcı Ömür Gedik'ti. Programda yaptığı konuşmada "Et yiyelim ama hayvanları öldürmeyelim" diyen Ömür gedik "Herkes et yesin istiyorum ama hayvanlar ölmesin istiyorum" diye ekledi.

Ömür Gedik: "Herkesin et yemesini istiyorum ama hayvanlar ölmesin" dedi! Sizce bunun için ne yapmak lazım?
Cevapla