Ömür Gedik: "Kırmızı et daha da pahalansın ki hayvanlar kurtulsun" dedi! Sizce kurtulabilirler mi?

Ömür Gedik: Kırmızı et daha da pahalansın ki hayvanlar kurtulsun dedi! Sizce kurtulabilirler mi?
Ömür Gedik, artışa geçen kırmızı et fiyatlarına destek çıktı. Kırmızı et fiyatlarına zam yapılmasına ilişkin açıklama yapan yapan Ömür Gedik, "iyi yapıyorlar" dedi. Ömür Gedik, "Kırmızı et daha da pahalansın" diyerek Et ve Süt Kurumu'na destek verdi. geldi. Gelen zamlar için, "Zam yapmakla iyi yapıyorlar, iyice zamlanırsa hayvanlar kurtulur, iyice zamlansın ki kimse alamasın". Zam yapmakla çok iyi yapıyorlar, İnsanlar daha sağlıklı hale gelecekler dedi. Ömür Gedik bu açıklamalar ile tepki çekti.
https://www.bolgegundem.com/omur-gedik-kurban-bayramini-hice-saydi-muslumanlardan-tepki-yagdi-hayvanlar-kurtuls-3041060h.htm
Ömür Gedik: "Kırmızı et daha da pahalansın ki hayvanlar kurtulsun" dedi! Sizce kurtulabilirler mi?
Cevapla