
Kırmızı et daha da pahalılansın, hayvanlar kurtulsun, insanlar daha sağlıklı olsun…— Ömür Gedik (@omurgedik) March 22, 2022
https://www.bolgegundem.com/omur-gedik-kurban-bayramini-hice-saydi-muslumanlardan-tepki-yagdi-hayvanlar-kurtuls-3041060h.htm

Kırmızı et daha da pahalılansın, hayvanlar kurtulsun, insanlar daha sağlıklı olsun…— Ömür Gedik (@omurgedik) March 22, 2022
Kardeşim biz de hayvan seviyoruz da dinen bu kurban kesiliyor ve zengin protein kaynağıdır et. Tamam biz de istemeyiz böyle olsun da besin zinciri diye bir şey var ve insan bunun en tepesin de.
Üzerine konuşulacak çok şey var da herkesin kendi fikri. Ömür hanım et yiyenlere ve alacak durumları olmayanlara saygısı olmasa da, bizim ona olsun.
Ömür Gedik topluma açıklama yapacak bir zekaya, bilgi birikimine sahip değil. O yüzden ne haber niteliğine ne de tartışmaya yol açması gerek.
Bu kadının kafasını duvara sürtmek lazım cidden çok boş bir kadın. Sanki kedi köpek yiyor insanlar. Hayvan sever olmanında bir adabı var arkadaş, insanlardan üstün tutuyorlar ya hayvanları kürekle ağızlarına vurasım geliyor. Ama bunlara fayda etmez. Durduk yere boşuna bu boş insan yüzünden sinirlendim 😡
Bu kadın deyisik kullandığı kozmetik ürünlerin bir çoğu neden yapılır biliyormu acaba😂benim kuzende katil dedi babasına kurban bayramında et yiyor birde
Teşekkür ederim 🤗
Cevap
14Cevap
Sevgi, açlığın önüne geçemiyor maalesef hayvanlar bile açlıkta son çare olarak birbirlerini yerlermiş
öff bu da b12 vitaminsiz bırakacak bizi bu ne demek şimdi et obur olarak bu sözler beni sinirlendirdi 😀
Alım gücü diye bir şey var. Umarım onun farkındadir. Zengin biri her türlü alacağı için alsında kurtulan bir şey yok. Pahalılik altında ezilen toplum var.
Virüsten korunmak için telefon yıkayan bu kadından mantıklı bir yorum bekliyor olamayız zaten. Keşke her halta yorum yapmasalar.
Eğer daha fazla artarsa biz de seni mangalda pişirip yeriz o zaman..
Sanmıyorum kurtulamazlar yine aynı olur ekonomik durumu iyi olanlar çok rahat bir şekilde pahalıda olsa alabilirler
Hayvansever olmakla vejeteryan olmak arasında kalms birinin sözleri bunlar kendimden biliyorm zavallı hayvanlar yemek oluyorlar bizim icn
Kendisinsen mantikli bir aciklama beklemiyorum en son corona ciktiginda telefonu camasir suyuna sokup bozdugunun haberini okumustum hani o zekada
Bende hayvan aşığı bir kadınım ama bu Allah'ın emri buna kimse karşı gelemez
Müslüman bir ülkede Kurban Bayramı olan bir ülkede yaşadığının ne zaman bilincinde olacak acabaa..
Yapılan zamlar yetersiz yem ve mazot fiyatları çok arttı bu zamlar bile çiftçiyi kurtarmaz
Sanki bi tek Türkiye'de tüketiliyor et ne boş yorum
Kırmızı et yemezse böyle mal mal cümleler kurabilir , normal
Hayvansal protein eksikliği içeren bir argüman olmuş
Aklı Gedik bunun beyin ölümü gerçekleşmiş diye Ömrü de getmiş
Yani hangi mantık ağzını bırak insan şeyi, ile güler..
kurtulamazlar. ama keşke kurtulsalar tabi de buna inanmak için bilemiyorum nolmak lazım ne ise.
Ömür Gedik Bi konuşma Kendini Sk tamam Sen Çok yaşa Bune Ya Nedir Bu Hayvan Düşmanlığı Şunu da unutmak ki Allah Seni de Bi köpek olarak yaratabilir di hepimizi istese Cevirir İnsan olduğumuza şükür edelim ve Hayvanları koruyalım Onlar sevgiye Muhtaç Biz onlara sevgi gösterirsek saldirmazlar ama aç briakirsan bataklığa iterseniz hiç kusura bakmayın ama paramparça etsin sizleri Ömür sen karşıma çıkma gebertirim senj
KS niye yanlış çeviriyon ya sen çok yasa demedim öl dedim
bu ünlülerin kafasının içinde beyin yerine saman var yemin ederim
E biz ne yiyicez? Saçmalamış et sevmeyen biriyim ama sonuçta doğanın kuralı bu
Ağzı olan konuşuyor..
Beyni olmayanlar da bugün.
Sacma doganin kanunu bu
Akpli olduğumu gizlemeye çalışıyorumdur xd
Protein almadan hastalıktan kıvranalım.
Bazı insanlar boşuna beyin taşıyor.
Saçmalık
Kurtulamazlar😂
Hayurrrr.. 1tirilyonda olsa yiyecez bu mereti
bak bak bak Kâfir Ömür Gedik'e bak sen 😂
Kurtulamazlar
Ne alaka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?