Aleyna hem sesi güzel hem kendi güzel bir kadın şarkıcımız. Hem genç hemde fiziği çıtır olan 22 yaşında bir genç şarkıcı. Ona hala bu yaşında çocuk diyenler bence onu fena kıskanıyor. Peki sizce?

Aleyna hem sesi güzel hem kendi güzel bir kadın şarkıcımız. Hem genç hemde fiziği çıtır olan 22 yaşında bir genç şarkıcı. Ona hala bu yaşında çocuk diyenler bence onu fena kıskanıyor. Peki sizce?

bence hiç güzel değil ve baştan beri pedofiliyi pazarladıgı için çocuk deniliyor kendisi kasıtlı yaptıgı bir şeyde halkı suçlu bulmak ne kadar doğru ve çok egolu biri ne sarkılarını ne tavırlarını ne sesini seviyorum gündem olmak için hep yeni bir senaryo buluyor kendine
guzel kız
Of bu resmi çok fenaymış 😍
Süper evet
Süper az müthiş, seksi giyinmeyi çok iyi biliyor hele çorap tercihleri varya mükemmel
Cevap
0Cevap
piyasaya ilk çıktığında 16 yaşındaydı o zamanlar çocuk ve ergen damgası yediği için şimdi de topum tarafından o şekilde nitelendiriliyor hala… isterse 50 yaşına gelsin yine çocuk veya ergen derler ona ilk izleniminden dolayı
Abartma 50 yaşında ki buruşuk bir kadına kim Ergen dicek? hahaha
mecazi anlamda demiştim her neyse
ben 2007liyim hesabımı şikayet edin kapansın lütfen
Bence tek güzel yeri sesi ve kalçası başka güzelliği yok
Aleyna basli basina harika biri
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?