Yani bunların evliliklerinden hayır gelmezde benim başıma gelse arkadaşları istediğini söylesin hepsinin ağzını kapatacak halim yok şaka olarak kabul eder güler geçerim.
Salonu terk ederdim. Ve bende onlara kumpas kurardım. Formaliteden boşanıyormuş gibi yapıp evliliğe veda partisi yapardım. Bulunduğumuz yapıyı yangına verir hepsini yakardım. Tersim fenadır , onca insanın içinde rencide olmuşum… kaçsınlar benden :)
Gayet esrprili bir şey alınmazdım hatta bende eşlik ederim ne var bunda, olmadı bende kızlarla ayrı bir şarkı patlatırız karşı tarafa gönderme yaparız 🤣🤣
Erkekler kendi aralarinda sakalasir öyle benim esimede icki içirip sarhoşken "olum yol yakınken seni kaciralim demisler " eşimde, yooook beni karıma götürün demiş düğünden sonra anlatmislardi arkadaşları yenge seni gercekten cok seviyormus yoksa biz bunu kaciracaktik demislerdi 🤗
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
O masayı terk ederim eşim arkadaslarına gereken haddi gosterememıs bir ahmaksa Benin onla işim olmaz ya da evlenınce arakdasları ile aldatılmayı hak eden biri olur gözümde zaten boyle erkekler evlenınce rahatca o arkadaşlarını eve sokup çıkartan g vatlar oluyor. Sasmaz mervenınkide g vat
O an ortamı bozmamak adına bit şey yapmam. Ama içten içe çok sinirlenirim. Bu tarz videoları görmek bile beni deli ediyor. Gerçekten hiçbir hoş yanı yok bana göre.
Erkek erkeğe şakalaştıklarının bilincinde olurum ve gülerim. Halı saha maçında bu espiriyi hatirlamalarini da sağlarım tabiş... hahaha göndermiyorum kocamı hadi bakalım
Bıktık artık bu şarkıdan. Burdan damatların arkadaşlarına sesleniyorum. Yenileyin kendinizi, bıktık her düğünde son pişmanlık dinlemekten. Ne bileyim sezen aksudan git açın falan gelinler kıskansın ilişkinizi ama yeter artık şu son pişmanlıktan