merhabalar ben uzman aşkbokolog ve aşktroloji uzmanı aştan karışmak, sizinle karışık aşk ilişkilerinizi iyice karıştırmak için burdayım evlatlarım neyse
ne yapardınız söyleyin bakalım.
ne yapardınız söyleyin bakalım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ne yapalım..
hayat devam edecek elbet aşka inancını kaybettiyse
bende gider bir tatil yaparım
Onu tekrardan b şekilde kendime aşık edip o masaya tekrar oturtup aynı şekilde terketmeden ölmezdim.. :)
Kahretsin benden önce davrandı diyerek salondan ilk ben çıkardım :)
Bende senin adam olduğuna inancımı kaybettim diye bulunduğum ortamı terk ederim.😎🚬
Vallahi şavaş çıkar sülaleler arası
Topuğundan vururum🤷🏻♀️😂
Duvağımla boğardım herhalde
O an şoka girerdim hiçbir şey yapamazdım sanırım
Bremebnh
@bremebnh