
Sevgiliniz, " Düğün yapmayalım, sadece nişan ve nikah olsun. " derse ne dersiniz?

Açıkçası çok sevinirim çünkü ben de düğün istemiyorum hatta ben nişanda istemiyorum olacaksa direkt evlilik nikah neyse artık o olsun belki çok ufak kokteyl tarzı nikahtan sonra bir kutlama olabilir ama direkt olarak düğün o zımbırtı falan benim hiç hoşuma gitmiyor kesinlikle istemiyorum.
Düşüncem zaten bu şekilde. Sade bir nikah hem daha güzel geliyor, hemde çok daha mantıklı geliyor bana. Oldum olası düğünlerden nefret ederim ve çok yakınlarım olmadığı sürece gitmem. O kadar masraf serilmeye değer gram bir şey yok benim gözümde. Bunun bu kadar abartılması ve gösteriş haline getirilmesi de anlamsız geliyor. Yapmak isteyen yapsın tabii ki, bu benim düşüncem fakat o para kesinlikle daha iyi şeylerle değerlendirilebilir. Balayı için kullanılabilir, bir kısmı yine kenara atılır ya da borç harç varsa onlar kapatılır vs. en azından bir şekilde yükümüzü alır...
Teşekkürler ederiiğm.✨
Ricalar :)
Sonuna kadar katılıyorum sana.
Aşırı saçma bir olay şu düğün meselesi. İlla göbek atilmasi gerekiyorsa açarım müziği kendi evimde eşim dediğim insanla karşılıklı göbek atar oynarız. Gerek yok tantanaya kalabalığa..
şimdi moda böyle fakat bir şey söyleyeyim mi çok mantıklı düğün için gidiyorsun 1 salona 40 50 bin para ödüyorsun
sonra sana takılar takılıyor onu da oraya bırakıp çıkıyorsun düğün boyunca sen hiç eğlenmiyorsun zaten o 5 saatin 3 saati takı vb şeyler ile geçiyor
düğün yapacağına yap öğlen bir nikah akşam güzel bir mekan ayarla eğlene bileceğiniz arkadaşlarınızı çağırın gerçek anlamda rahat kıyafetler ile eğlenin ve günün sonun siz mutlu olun derim
Cevap
11Cevap
Bende düğün istemediğim için olabilir
"Hayatım bunu ben de cok isterim ama bizimkileri biliyorsun." Derdim.
Cidden lafını bile açsam dellenen bir annem var. Ailenin tek kızıyım. Koskoca sülalenin de epi topu iki kızından en büyük kızı. İstemesem de yapılmak zorunda. Adetler...🤦♀️
Ah evet, abim o durumu yaşıyor şu an. :D 3 hafta sonra düğünü var.. :D
Hayırlı olsun 🥳
Teşekkür ederim :D :)
Zaten onu istiyorum öyle bir türk kızı olmadığı için bakmıyorum direk olarak türk kızına bakmıyorum o kadsr borca girecem iki gun sonra bosanacam durmadan nafaka verecem almayım boşu boşuna bozuk türk kızı kimse hayrını görmedi görselerdi onlar görürdü zaten
Asla kabul etmem. Düğünün anlamını ve önemini seviyorum
Olur kabul ederim. Zaten bende düğün yapmayı hiç istemem. Düğünleri de hiç hiç sevmem çok saçma gelir bana. Sade nikah-nişan daha iyi
Ne kadar düşünceli derim. Düğüne harcayacağımız parayı, balayında çatır çutur yerdik 😄
Daha ordan belli olur cimrliği ve hayallerime uygun değildir Allah karşılaştırmasın
Neden cimri olsun ki? Belki düğün yapmayıp, o paraya balayına vs. gitmek istiyordur. Ha, durumu iyidir ve sağlam parası vardır da yapmıyorsa hadi dediğin doğru olabilir. :D
Benim evleneceğim kişinin o düğün parasının balayı parasının 1000 karı serveti olur zaten inş
Bunu ben de istiyorum. Düğün yapmak çok saçma geliyor.
Sen veya sevgilinin ne dediğinin bir önemi yok. Annen baban zamanında tonla çeyrek takmissa birilerine, takıların geri gelmesi icin bal gibi de o düğünü yaparlar.
Sadece nikah olsun diyen bendim eşim başta düğün olsun dedi ama sonra o da kabul etti şimdi hala arada diyo keşke düğünümüz olsaydı diye
Benim için sıkıntı yok. Zaten ülkede her şey yeterince pahalılandı birde düğün masraflarıyla uğraşmaya hiç gerek yok.
Bende sadece nikah yapmak istiyorum tabi gelecekte ne olacak bilmiyorum ama aslında ona harcayacağımiz parayla iyi bı balayı yapardik
Nişanı da yapmayalım derim kına da istemiyorum evde söz nişan bir olur bir kaç ay sonra da nikah mis mis misss
Olur xaten ikimiz de oyle dusunuyoruz keske aileler de oyle dusunse
Ömrümü beraber geçireceğim kişidir, "Hay aklına bin yaşa hayatımın ışığı!.." der bağrıma basarım.
olmaz ben dügün yapmak istıyorum zaten 1 kez olucak eglenelım isterdım
Aslında çok güzel olur, sade bir nikah bence de gereği yok
Düğün parasıyla ne yapacağız diye sorarım fikir kafama yatarsa onaylarım
Aslında bende böyle istiyorum ama bir yandan da insan deli gibi eğlenmek istiyor kendi düğününde
Düğün olmazsa balayı adam gibi yapılır ama düğün isterim heralde
kendi paramla kendi düğünümü yaparım o takılsın ajsn
Adamın dibi derim. 😃 Ben de istemiyorum zaten düğün, paramızı balayına, mis gibi tatil yaparız...
düğün yapmam evde altın takacakları ağırlar o parayı da harcarım
Gel alnından öpücem derim
O parayla mis gibi gezilir tozulur kısaca balayı yapılır
Ben zaten sade bir nikah ve çok yakın çevreyle bir yemek yemeyi istiyorum ayrıca söz ve nişan da bir arada yaparım büyük ihtimalle, ayrı ayrı yapmaya gerek yok diye düşünüyorum. Nişan için bile düğün salonu tutanları anlayamıyorum cidden :/
Bende bunu istiyorum zaten
Ben kabul ederim ve benim ailem de kabul eder ama onun anası babası kabul etmez.
@MyAşk ben kendi sevgilimin ailesinden bahsettim. Ben düğün istemiyorum, kına istemiyorum. Annesi asla olmaz diye ortalığı yıktı. Bizimki iş ciddiye binmeden önce boş boş konuşuyordu işte türk kızları böyle şeylere boş boş para veriyo4 vs diye ama annesi düğün olacak diyince gıkını bile çıkaramadı
Vallaha sade bir nikah sonra arkadaşlarla ufak eğlence çok güzel olur bende düğün şeyini pek sevmiyorum gereksiz bu yüzden kabul ederdim.
Bence gayet mantıklı bir kaç saat şov yapacam diye senelerce borç ödemek mantıksız asıl.
en mantıklısı bu zaten boşuna para harcamak yerine sade ve hoş olur
Düğün yerine yurtdışında nikah kıyılacaksa neden oldasın. Di mi ama yaa
benim için sorun değil de aile aile var ya beynimi yer
Ne kadar doğru söylüyorsun iyi ki hayatımda varsın der sarılır öperdim
bir şey demem ayrılırım
Bende o kafadayım ama ailem asla izin vermez😶
Brn kabul ederim ama aile kabul etmez
Senin canını yerim yavrum , derim
nişanı da denklemden atmak lazım
Aslında düğün çok masraflı ya
Ben de aynı şekilde düşünüyorum zaten.
Ben düğün yapmak istemiyorum
evet kabul ederim sfdffd
Nikah ve düğün olsun nişan kına olmasa da olur
Düğün yaparız
Direk kabul ederim düğün vs hiç sevmem
Eski sevgilim ✨
Çok iyi derim hemen kabul ederim
Olur
Evet derdim
Düğün güzeldir ya olsun
Seve seve derim 🫢
Yapmayalım derimm.
Dünden raziyim ben
Allaaah derim 😂
Kır düğünü isterim
Kabul ederim :)
Kabul ederdim
kabul etmem 😄
Harikaa derim
Olmaz derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?