Miss Turkey halk oylaması ile olmalı bence. Sizce de öyle değil mi?

Neredeyse son zamanlarda her yıl bir şekilde torpil dönüyor ya ünlü çocuğu ya yiğeni ya zengin çocuğu ya da sadece boyu uzun olup suratına bakınca herhangi sokakta bir kız olanlar. Bence Miss Turkey anket veya sms sistemi ile olmalı juri olmamalı juri sistemi olunca artık çok torpil dönüyor siz ne düşünüyorsunuz?

Miss Turkey halk oylaması ile olmalı bence. Sizce de öyle değil mi?
Miss Turkey halk oylaması ile olmalı bence. Sizce de öyle değil mi?
Cevapla